اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

توسعه گردشگری در گرمی اشتغال به همراه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: با ایجاد مناطق بکر گردشگری و سرریز گردشگران به این شهرستان اشتغال مولد را در گرمی شاهد خواهیم بود.

توسعه گردشگری در گرمی اشتغال به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی ظهر امروز در دیدار با مسئولان میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای معرفی صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت پویا و مولد صورت نگرفته و ما از این محل آسیب‌ دیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه افزایش حوزه‌های گردشگری در مناطق محرومی همچون گرمی اشتغال مولد را سبب خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما از بیکاری و بلاتکلیفی رنج می‌برند در صورتی که ما ظرفیت‌های ممتاز گردشگری و به تبع آن اشتغال را در گرمی داریم که بی‌اعتنا رها شده است.

فرماندار شهرستان گرمی هدف‌گذاری گرمی را تحقق اشتغال برای جوانان به طور نسبی تا پایان برنامه پنجم توسعه اعلام کرد و یادآور شد: این امر نیازمند رسیدگی مسئولان به این شهرستان محروم است چرا که محرومیت منطقه گرمی بیش از پیش ما را آزار می‌دهد.

صحرایی همچنین از مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل خواست در شناساندن جاذبه‌های گردشگری این شهرستان اقدام لازم را انجام دهد.

این مسئول منطقه گردشگری گیلارلو را از مناطق مهم و مستعد توسعه این شهرستان توصیف کرد و احیای صنعت گردشگری در گرمی را منوط به همکاری مجدانه دستگاه‌های ذیربط دانست.

فرماندار شهرستان گرمی ادامه داد: تامین زیرساخت‌ها برای احیای صنعت گردشگری زمینه توسعه همه جانبه این شهرستان است و همکاری مسئولان ادارات ذیربط برای تحقق این امر ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: تاکنون برای احیای صنعت گردشگری این شهرستان اقدامی نشده است.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در توسعه بخش گردشگری گرمی ضروری است.

وی ایجاد اشتغال و درآمد را از ثمرات احیای صنعت توریست برشمرد و خواستار توجه مسئولان امر به توسعه مناطق گردشگری دمولو، برزند و گیلارلوی گرمی شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول