اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هریس:

رایحه قلم در تمام اعصار منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هریس گفت: رایحه قلم محدود به زمان نبوده و در تمام اعصار منتشر می‌شود.

رایحه قلم در تمام اعصار منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، حجت‌‌الاسلام قهرمان احمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز اظهار کرد: کتاب بزرگ‌ترین سرمایه ملت‌ها و از شاخص‌های توسعه و مدنیت جوامع محسوب می‌شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب ارتقای فرهنگ عمومی ملت‌ها شده و زمینه تعالی و بالندگی آنان را فراهم می‌آورد.

احمدی تاکید کرد: اصحاب قلم و فرهنگ باید همواره با توجه به رسالت سنگینی که بر عهده دارند تقوا را رعایت کرده و در ارائه مطالب خود حدود و مرزها را در نظر بگیرند.

امام جمعه هریس گفت: جامعه‌ای ایده‌آل است که در آن همه سلاح‌ها به قلم تبدیل شوند و مطالب نشر یافته در آن بر اصول الهی استوار باشد.

وی گفت: آذربایجان و در راس آن تبریز مهد فرهنگ و تمدن و به خصوص خاستگاه فرهنگ اسلامی است و در تمام زمینه‌ها اگر تأمل کنیم ردپایی از بزرگان آذربایجان را مشاهده می‌کنیم.

مشاور استاندار در امور روحانیت افزود: در حوزه تفسیر قرآن کریم علامه طباطبایی، در حوزه تبیین مقام ائمه معصومین(ع) علامه امینی و در حوزه علوم انسانی علامه جعفری سه شخصیت برجسته‌ای هستند که همواره افتخار آذربایجان بوده‌اند.

وی، ترویج فرهنگ مطالعه کتاب‌های ارزشمند را بزرگ‌ترین خدمت به عرصه فرهنگ عنوان کرد.

براساس این گزارش، دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا چهاردهم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر گشایش یافته و ‌هزار ناشر با 110 هزار عنوان کتاب در آن حضور دارند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول