اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

اهانت به ساحت قدسی پیامبر(ص) نهایت عجز دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) نهایت عجز و ناتوانی دشمن در مقابله با اسلام و انقلاب است.

اهانت به ساحت قدسی پیامبر(ص) نهایت عجز دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعدازظهر امروز در یادواره شهدا و طلاب بسیجی شهرستان فارسان، اظهار داشت: علما مرزبانان اسلام هستند و در مراحل مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند.

وی افزود: حضور علمای بزرگ و طلاب علوم دینی در جمع رزمندگان، شور و اشتیاق آفرین بود و روحیه رزمندگان را در برابر استکبار افزایش می‎داد.

عباسی به حماسه آفرینی علما و طلاب در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این قشر فداکار علاوه بر افزایش روحیه معنوی رزمندگان، دوشادوش طلایه داران فتح و پیروزی با دشمن بعثی می‌جنگیدند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهدای قشر طلبه و روحانی نسبت به جمعیت خود از همه اقشار بیشترند و این خود نشان از ولایت مداری و فداکاری در راه اسلام است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: امروز رسالت فرهیختگان جامعه به ویژه علما و طلاب در روشنگری افکار عامه مردم اهمیت بالایی دارد.

عباسی در ادامه با محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص)، گفت: توطئه‎های استکبار علیه ایران اسلامی با آغاز انقلاب شروع و در زمان‎های متفاوت به اشکال گوناگون بروز و ظهور داشته است.

وی افزود: نهایت عجز و ناتوانی دشمن در مقابله با اسلام و انقلاب، اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم است که این رسالت، مسلمین جهان را در مبارزه علیه استکبار جهانی برجسته می‏سازد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول