اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پیچیدگی جرائم ‌نیازمند هوشیاری بیشتر دانش‌آموزان ‌ا‌ست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پیچیدگی جرائم ‌نیازمند هوشیاری بیشتر دانش‌آموزان ‌ا‌ست.

پیچیدگی جرائم ‌نیازمند هوشیاری بیشتر دانش‌آموزان ‌ا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در مراسم پیام مهر که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در یکی از مدارس اصفهان برگزار شد، خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: دشمن تهدیدهای خود علیه کشور ما را افزایش داده و اگر دقت کنید در می‌یابید که در شرایط فعلی باید سنگر مدرسه را به خوبی حفظ کرده و لحظه‌ای از آن غافل نشوید.

وی افزود: شما دانش‌آموزان وظیفه دارید در مدرسه به دنبال علم‌آموزی و در خارج از مدرسه به دنبال شناسایی تهدیدات دشمن و مقابله با آنها باشید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: دانش‌آموزان همواره یار و یاور پلیس و مکمل فعالیت‌های ما هستند و همکاری با قشر تاثیرگذار آموزش و پرورش، سند افتخار نیروی انتظامی استان است.

وی با اشاره به مرکز تحقیقات و پژوهش‌های نیروی انتظامی اشاره و گفت: این مرکز امروزه قوی‌ترین ارتباط را با مراکز دانشگاهی دارد.

آقاخانی ادامه داد: امروزه رویکرد پلیس از رفتارهای قهری و خشن تغییر کرده و به سمت علمی‌شدن رفته است.

وی پیچیدگی جرایم را نیازمند هوشیاری بیشتر دانش‌آموزان دانست و افزود: امید می‌رود که با همکاری دو دستگاه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی بتوان فضای سالم و با آرامش خاطری را برای این نسل که در توسعه نظام نقش مهمی دارند، به منصه ظهور رساند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی مبنی بر سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما است، افزود: منظور از سرمایه اجتماعی جلب مشارکت و اعتماد مردم در ارتباطات روزمره است.

وی به علمی‌شدن پلیس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز نیروی انتظامی جایگاه خود را در مراکز فرهنگی و آموزشی را پیدا کرده است.

آقاخانی به جنگ هشت ساله کشور اشاره کرد و تصریح کرد: شهید عزیزاللهی را نمونه بارز رشادت‌های دانش آموزان به جبهه‌ها دانست.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دیگر جنگ توپ و تفنگ نیست، تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان باید با حضور مفید و موثر خود در مراکز علمی و مدارس، دشمن را شکست دهند، چراکه ارزش این حضور کمتر از دفاع مقدس نیست.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول