اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تشریفات ستاد اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان خبر داد

فرش قرمز 6 هتل زیر پای مهمانان جشنواره فیلم کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: مدیر تشریفات ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: در سال گذشته پنج هتل و امسال شش هتل آماده پذیرایی از مهمانان جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

فرش قرمز 6 هتل زیر پای مهمانان جشنواره فیلم کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، محمد مقیمی اظهار کرد: سال گذشته پنج هتل برای میهمانان بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در نظر گرفته بود و در سال جاری با توجه به افزایش آثار و میهمانان، یک هتل دیگر نیز اضافه شد.

وی افزود: در سال جاری با برنامه‎های متعددی که طراحی کرده‎ایم قصد داریم جشنواره را در فضایی صمیمی، شاد و ارزشی برگزار کنیم.

مدیر تشریفات ستاد اجرایی جشنواره با اشاره به اینکه 120 کودک برای استقبال از میهمانان آماده می‎شوند، تاکید کرد: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته طی دو ماه اخیر 120 کودک از سه مهد کودک برای استقبال از میهمانان در اختیار ستاد قرار گرفتند تا با اجرایی شعر، آهنگ و کار صنایع دستی به صورت نمادین از میهمانان در ورود و خروج به اصفهان استقبال کنند.

وی افزود: در برنامه‎های جنبی که برای میهمانان در جشنواره در نظر گرفتیم تور گردشگری و بازدید از صنایع دستی در شهر اصفهان است تا میهمانان داخلی و خارجی از نزدیک از هنر هنرمندان اصفهانی دیدن کنند، همچنین حضور در سفره‌خانه‎های سنتی که نماد هنر اصفهانی است از دیگر برنامه‎های جنبی تشریفات محسوب می‎شود.

به گزارش فارس، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول