اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

بیش از 24 هزار سالمند بوشهری تحت حمایت کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: 24 هزار و 840 سالمند بوشهری تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هستند.

بیش از 24 هزار سالمند بوشهری تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از گروه‌هایی که از خدمت حمایتی و توانمندسازی بهره‌مند می‌شوند سالمندان هستند که در این ارتباط خدمات مختلف بهداشتی و مراقبتی به آنان می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در کمیته امداد توجه ویژه‌ای به سالمندان می‌شود افزود: طرح شهید رجایی به عنوان یکی از طرح‌های ماندگار نظام است که جهت خدمات‌رسانی به سالمندان روستایی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به انجام خدماتی از قبیل معافیت سربازی و انتقال محل خدمت برای فرزندان سالمند بیان داشت: حل مشکلات مالی، اشتغال و توانمندسازی فرزندان سالمند به عنوان کسانی که می‌توانند کمک‌رسانی به سالمندان کنند نیز یکی دیگر از خدماتی است که امداد ارائه می‌کند.

محبی عنوان کرد: با توجه به نیازهای روحی و روانی سالمندان علاوه بر خدمات اقتصادی و معیشتی خدمات مشاوره‌ای نیز برای راهنمایی فکری در سطح خانواده‌های سالمند اجرا شده است.

محبی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موارد مهمی را که کمیته امداد خدمات‌رسانی می‌کند ارائه خدمات درمانی و بهداشتی است که برای سالمندان شهری و روستایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول