اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس خراسان‌شمالی طی بیانیه‌ای:

نوجوانان در استقبال رهبری برگ زرین دیگری بر کتاب ولایت‌مداری می‌افزایند

خبرگزاری فارس: تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: نوجوانان و جوانان خطه ولایت‌مدار خراسان‌شمالی در استقبال فرزند سلاله سادات، برگ زرین دیگری بر کتاب ولایت‌مداری، این خطه خواهند افزود.

نوجوانان در استقبال رهبری برگ زرین دیگری بر کتاب ولایت‌مداری می‌افزایند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این بیانیه آمده است: مردم دیار باب‌الرضا گنجینه فرهنگ‌ها به لحظات دیدار ولی امر مسلمین نزدیک می‌شوند، خیل منتظران مشتاق، فرزندان نسل مقاومت و ایثار، زنان و مردان شهیدپرور، جان‌نثاران رهبری معظم انقلاب چشم به راه قدوم مبارک امام خامنه‌ای، در صبح دل انگیز روزهای ماه مهر هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: گوهر بی‌بدیل فقاهت، جانشین خلف امام خوبی‌ها و بنیان‌گذار نظام ولایت و فقاهت در عصر غیبت می‌آید. شور و شعف مثال‌زدنی خیل عظیم دانش آموزان، نوجوانان و جوانان خطه ولایت مدار خراسان‌شمالی در استقبال فرزند سلاله سادات، برگ زرین دیگری بر کتاب ولایت‌مداری، ایثارگری و  شهیدپروری، این خطه خواهند افزود.

این بیانیه تصریح می‌کند: ما اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس خراسان‌شمالی (پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، شوراهای دانش‌آموزی مدارس و اعضای شاخه دانش‌آموزی هلال احمر)، همپای معلمان و مربیان و مسئولان و اولیای خود ضمن آمادگی جان‌نثاری به قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی با شور و شعف به شکرانه حضور ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای سجده شکر بجای آورده و آمادگی حضور حماسه‌آفرینی خود را در استقبال معظم له اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: باشد با حضور حماسی خود تجدید بیعتی ماندگار با آرمان‌های حضرت امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهیدان در راسخ‌بودن مبارزه دائمی با استکبار جهانی و پاسداری از نظام مقدس اسلامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه کرده باشیم. حضور منسجم، یکپارچه ما با شعار همدلی، همراهی و همکاری با مسئولان نظام مقدس اسلامی موجبات یأس و نومیدی دشمنان و بدخواهان نظام ولایی را با کمک و استعانت از خدای متعال فراهم خواهیم ساخت.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول