اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی مازندران

ساختمان پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، ساختمان پاسگاه بخش امامزاده عبدالله(ع) شهرستان آمل در مازندران افتتاح شد.

ساختمان پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، در  هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، با حضور سردار مسکنی فرمانده انتظامی مازندران، فرماندار آمل، بخشدار امامزاده عبدالله(ع) و مسولان شهرستانی ساختمان پاسگاه نیروی انتظامی بخش امامزاده عبدالله(ع) به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آمل در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به غیورمردان و جان برکفان نیروی انتظامی یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.

یدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه تحول ویژه‌ای که شهدا در قرن حاضر ایجاد کردند قابل مقایسه نیست، افزود: این نکته که شهدا شمع محفل بشریت هستند هیچ گاه فراموش شدنی نیست.

وی ادامه داد: باید بتوانیم این ظرفیت را به مردم و جامعه معرفی کنیم.

اکبرزاده تصریح کرد: سرمایه اجتماعی ما مردم هستند ایثار و گذشت برگرفته از فرهنگ قرآنی است که در نیروی انتظامی وجود دارد.

وی افزود: جان برکفان نیروی انتظامی با رشادت و شهادت خود امنیت پایدار را برای جامعه ایجاد می‌کنند و این‌ها در نگهداری و حفظ سرمایه‌های اجتماعی جامعه موثر هستند.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه این بخش در دور سوم سفر هیئت دولت به مازندران راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: وجود شهرک‌های صنعتی و بقعه متبرکه از مزایا و پشتوانه‌های توسعه این منطقه است.

یحیی‌ عسگری‌پور با بیان اینکه شهر امامزاده عبدالله(ع) نیز در تیر ماه سال‌ جاری از سوی هیئت دولت به تصویب رسید، گفت: تاسیس شهرداری این شهر نیز در انتظار معرفی آن از سوی اعضای شورای شهر است.

انتهای ‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول