اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر:

بازرسی از پاسگاه‌های مرزی پیرانشهر افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: پنج ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته میزان بازرسی از پاسگاه‌های هنگ مرزی پیرانشهر افزایش یافته است.

بازرسی از پاسگاه‌های مرزی پیرانشهر افزایش یافته است

علی علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پنج ماه نخست امسال میزان بازدید از پاسگاه‌های مرزی توسط هنگ مرزی پیرانشهر 113 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش بازرسی از پاسگاه‌های مرزی این شهر، تصریح کرد: بازدید از پاسگاه‌های مرزی 285 درصد، بازدید از برجک‌های مرزی 113 درصد و بیتوته در مرزها توسط هنگ مرزی پیرانشهر 147 درصد در سال جاری افزایش یافته است.

علی‌پور با بیان اینکه هنگ مرزی پیرانشهر با عراق مرز مشترک دارد، افزود: با توجه به وجود 2 هزار و 653 کیلومتر مرز مشترک عراق با ایران در غرب کشور، نوار مرزی این شهر با عراق 164 کیلومتر است.

وی اعلام کرد: هنگ مرزی پیرانشهر شامل 64 کیلومتر مرز در اشنویه و 82 کیلومتر در پیرانشهر است.

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر با بیان اینکه سه طایفه مامش، هرکی و منگور در این دو شهر سکونت دارند، گفت: جمعیت ساکن در این مناطق 185 هزار نفر هستند.

علی‌پور با اشاره به اشرافیت کامل بر مرزهای این شهر، اظهار داشت: مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشرافیت کامل بر مرزها امنیت مرزهای استان را در سرلوحه امور خود قرار داده است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول