اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور خبر داد

احتمال برگشت اعتبار 450 میلیون تومانی کتابخانه ایزدشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از احتمال برگشت اعتبار 450 میلیون تومانی احداث کتابخانه عمومی ایزدشهر خبر داد.

احتمال برگشت اعتبار 450 میلیون تومانی کتابخانه ایزدشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالغدیر مشایخی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز تهیه کنندگان فیلم اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: این اقدامات نشان از افول غرب و سردمداران استکبار جهانی و دشمنان اسلام دارد.

وی اظهار داشت: دنیا به این هتک حرمت واکنش نشان داد و مسلمانان سراسر جهان اعم از شیعه و سنی اعتراض خود را اعلام و حتی شهید هم دادند.

فرماندار نور ادامه داد: تلاش استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل بر آن است تا نام منافقین را از لیست تروریست‌ها حذف و حمایت از آنان را در دستور کار خود داشته و دارد، گروهکی که مردم ایران از آن به شدت خشمگین هستند و مردم عراق نیز آنان را از اردوگاه اشرف اخراج کردند.

مشایخی با اشاره به فشارهای اقتصادی گریبانگیر مردم از اداره صنعت، معدن و تجارت خواست تا با فعال‌تر کردن کمیسیون تنظیم بازار و تشدید نظارت‌ها از افزایش گرانی‌ها جلوگیری و نسبت به تنظیم قیمت کالاها در همه واحدهای کسبی اقدام و مشکلات مردم کاهش یابد.

وی همچنین از تعطیلی خودسرانه برخی از نانوایی‌ها به ویژه در مناطق روستایی انتقاد کرد و خواستار نظارت بیشتر بر واحدهای خبازی و عدم تعطیلی خودسرانه شد تا مردم در تهیه نان با مشکل مواجه نشوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور به اعتبارات اختصاص یافته ادارات و دستگاه‌ها در سال 90 نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های متولی در جذب و هزینه به‌جا و مناسب اعتبارات دقت کافی داشته باشند و مانع برگشت اعتبارات اختصاص یافته شوند.

فرماندار نور از احتمال برگشت اعتبار 450 میلیون تومانی احداث کتابخانه عمومی ایزدشهر خبر داد و افزود: چنانچه شورا و شهرداری پیگیر پروژه نشوند امکان برگشت اعتبار وجود دارد.

مشایخی همچنین در این جلسه از بانک‌ها خواست تا در ارائه تسهیلات به ویژه تسهیلات اعطایی دولت مساعدت کنند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات خوب در توسعه بخش کشاورزی به بانک‌ها تاکید کرد تا بر اساس تایید کارگروه توسعه کشاورزی و نامه جهاد کشاورزی، تسهیلات این بخش را به متقاضیان معرفی شده ارائه کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول