اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس قوه قضائیه

سند چشم‌انداز دانشگاه قرآن و حدیث رونمایی شد

خبرگزاری فارس: چشم‌اندازی 10 ساله دانشگاه قرآن و حدیث با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی رونمایی شد.

سند چشم‌انداز دانشگاه قرآن و حدیث رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم افتتاحیه دانشگاه قرآن و حدیث پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در قم برگزار شد.

این مرکز که طی 13 سال گذشته با عنوان دانشکده قرآن و حدیث فعالیت می‌کرد در سال تحصیلی جاری مجوز دانشگاه را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کرده و از این پس با عنوان دانشگاه قرآن و حدیث به جذب و تربیت دانشجویان می‌پردازد.

در مراسم افتتاحیه‌ای که امروز به همین مناسبت برگزار شد علاوه بر رئیس دستگاه قضا، آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری رئیس دانشگاه قرآن و حدیث، محمدحسن شجاعی‌فرد مشاور وزیر علوم، حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و هادی حجت، معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در سخنانی به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های این دانشگاه و ضرورت پرداختن به روایات و احادیث در شناخت قرآن پرداختند.

در پایان این مراسم و با حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی از سند چشم‌انداز 10 ساله دانشگاه قرآن و حدیث و بیانیه اهداف این دانشگاه رونمایی شد.

سند چشم‌انداز دانشگاه قرآن و حدیث تمام دستورالعمل‌ها و اهداف در نظر گرفته شده برای این مرکز آموزشی را شامل شده و قرار است در زمینه تحول علوم انسانی نیز راه‌گشا باشد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول