اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 6 تیم

برترین‌های هندبال دختران نونهال قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات هندبال قهرمانی دختران قم در پایان جدال شش مدعی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

برترین‌های هندبال دختران نونهال قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های هندبال رده سنی نونهالان دختر استان قم به منظور استعدادیابی و شناخت چهره‌های آینده‌دار این رشته در بخش بانوان با رقابت تیم‌های مدعی یک هفته به طول انجامید و سرانجام تیم‌های برتر معرفی شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت هندبال استان قم شش تیم متشکل از دختران هندبالیست از نواحی مختلف آموزش و پرورش قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تیم ناحیه چهار (الف) با کسب بهترین نتایج به مقام قهرمانی دست یافت.

شش تیم حاضر در این دوره از مسابقات ابتدا در دو گروه سه تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و سر انجام از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافته و از بین آن‌ها نیز فینالیست‌ها برای تعیین تیم قهرمان شناخته شدند.

در مرحله مقدماتی مسابقات هندبال رده سنی نونهالان دختر استان قم تیم‌های ناحیه سه، ناحیه دو (الف) و ناحیه دو (ب) در گروه اول حضور داشتند در حالی که در گروه دوم نیز تیم‌های هندبال دختران نونهال ناحیه یک، ناحیه چهار (الف) و ناحیه چهار (ب) به رقابت پرداختند.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی سرانجام از گروه‌های دو گانه تیم‌های ناحیه چهار (الف) و ناحیه چهار (ب) از گروه دوم و تیم‌های هندبال دختران رده سنی نونهالان ناحیه سه و ناحیه دو (الف) با کسب برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات بازی‌های جذابی بین تیم‌های مدعی قهرمانی برگزار شد و سرانجام این تیم‌های هندبال دختران نونهال ناحیه چهار (الف) و ناحیه سه بودند که جواز حضور در دیدار نهایی و فرصت کسب عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

دیدار نهایی در حضور مسئولان هیئت هندبال استان قم برگزار شد و طی آن تیم‌های هندبال دختران نونهال ناحیه چهار (الف) و ناحیه سه آموزش و پرورش قم به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار سرانجام به برتری تیم هندبال دختران ناحیه چهار (الف) و قهرمانی این تیم انجامید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول