اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

امنیت اجتماعی مرهون تلاش نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: امنیت اجتماعی و برقراری آرامش در کشور مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است.

امنیت اجتماعی مرهون تلاش نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین در جمع فرماندهان نیروی انتظامی بشرویه اظهار کرد: استکبار جهانی در تقابل با اسلام سابقه دیرینه‌ای دارد.

وی ادامه داد: آمریکا و صهیونیست در مسیر مقابله با اسلام به راه‌های مختلفی متوسل شده و هر بار با شکست از سوی امت اسلامی مواجه شدند.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه در سناریو و توطئه طراحی شده جدید توسط استکبار جهانی هتک حرمت و توهین به مقدسات در راس قرار گرفته، تصریح کرد: با ظهور بیداری اسلامی در اکثر کشورها موج خشم دشمنان اسلام سرازیر شده و با ساخت فیلم اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم (ص) در سطح بین‌المللی رسوا شدند.

شمس‌الدین افزود: توهین به پیامبر اسلام نشان ضعف غربی‌ها از گسترش اسلام است که با تفکرات سلطه‌جویانه آن‌ها مطابقت ندارد و منافع مادی آن‌ها را در سطح جهان به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان ایرانی در جبهه‌ها دلاورانه جنگیدند، گفت: نظام اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی تنها با رژیم بعثی در حال جنگ نبود بلکه در پشت پرده این جنگ، کشورهای غربی و عربی از صدام حمایت می‌کردند.

امام جمعه بشرویه اضافه کرد: نظام اسلامی ایران به پشتوانه حمایت مردمی و سکانداری جریان انقلاب به دست ولایت فقیه توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

شمس‌الدین یادآور شد: استکبار جهانی با اندیشه اسلامی و شیعی ایران دشمنی دارد و هر روز با شیوه‌ای جدید سعی دارد تا نظام اسلامی ایران را به زانو درآورد.

وی استقلال، امنیت و بصیرت در جامعه اسلامی را از ثمرات دفاع مقدس دانست و گفت: درخشش نیروی انتظامی در حفاظت از مرزها و مقابله با اشرار و گروهک‌های منافق، مبارزه با مواد مخدر و کنترل راه‌های کشور توسط پلیس راهور مرهون زحمات پرسنل نیروی انتظامی در کشور است.

امام جمعه بشرویه افزود: امروز دیدگاه مردم نسبت به لباس نیروی انتظامی امیدبخش بوده و متخلفان در برخورد با پرسنل نیروی انتظامی وحشت دارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول