اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی رودبار خبر داد

افزایش 127 درصدی پیشگیری از وقوع جرم در رودبار

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی رودبار از افزایش 127 درصدی پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.

افزایش 127 درصدی پیشگیری از وقوع جرم در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی عصر سه‌شنبه در همایش نیروی انتظامی که در لوشان برگزار شد، با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» اظهار کرد: سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی مردمی هستند که پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی هشت سال دفاع مقدس را صحنه بارز حمایت مردم از نظام و انقلاب معرفی کرد و گفت: مردم با جانفشانی و ایثار خود در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و مشت محکمی بر تمام ظلم‌ستیزی‌های جهان زدند.

این مسئول شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه را یکی از ابزارهای دشمن برای مقابله با نظام و کشور جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن خانواده‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس را نشانه رفته است بنابراین باید با حفظ وحدت و انسجام به مقابله با آن برویم. 

وی مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را از وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی رودبار در بحث کشف مواد مخدر در مقایسه با شش ماه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

صمدی از همکاری مردم در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و یادآور شد: در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر 7 هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 رودبار برقرار شده که 5 هزار تماس منجر به عملیات ماموران این فرماندهی شده است.

به گفته وی در مدت مذکور 12 هزار احکام قضایی و 5 هزار پرونده در رودبار تشکیل شده است.

این مسئول افزایش 127 درصدی در پیشگیری از وقوع جرم، رشد 37 درصدی در کشف تجهیزات ماهواره و اقلام ضد فرهنگی، افزایش 21 درصدی در کشف مشروبات الکلی و کاهش شش درصدی در تصادفات فوتی را از اقدام‌های پلیس در شش ماه نخست سال جاری برشمرد.

وی از افتتاح میدان تیر نیروی انتظامی همزمان با هفته ناجا خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه‌های رودبار، برگزاری همایش همیاران پلیس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ... از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی رودبار است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول