اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون اسکیت:

اسکیت برای پیشرفت به افراد کارآمد نیاز دارد / منتقدان راهکار نشان دهند

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: انتظار ما این است که تمام تنگناهای موجود بر سر راه توسعه اسکیت به سرعت به فدراسیون انتقال داده شود به همین خاطر اسکیت به افراد کارآمد نیاز دارد.

اسکیت برای پیشرفت به افراد کارآمد نیاز دارد / منتقدان راهکار نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فریبا محمدیان در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان این استان و اعضای مجمع هیئت اسکیت برگزار شد، خطاب به اعضای مجمع تصریح کرد: اگر ما به توسعه اسکیت فکر می‌کنیم باید نفرات کارآمد را برای حضور در رأس فعالیت‌های این رشته معرفی و ترغیب کنیم.

وی ادامه داد: اکنون که اعضای مجمع به هر دلیلی به تنها کاندیدای احراز ریاست هیئت اسکیت استان قم رأی ندادند انتظار دارم که شجاعانه و با جسارت حرف‌های خود را برای برطرف شدن موانع و مشکلات و بررسی وضعیت فعلی اسکیت قم ابراز کنند.

سرپرست فدراسیون اسکیت کشورمان افزود: باید حرف‌های اعضای مجمع را بشنویم تا فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش و جوانان استان قم بتوانند راهکار مناسبی برای حل مشکلات اسکیت قم و توسعه بیش از پیش آن بیابند.

وی اضافه کرد: اعضای مجمع انتخابات هیئت اسکیت قم به کاندیدای ریاست این هیئت رأی مثبت ندادند اما نباید به دلیل ترس از بیان مشکلات پرهیز کنند بلکه هنر این است که راهکارها را بیان کنیم، امکانات را پیدا کنیم و بر اساس آن به شناسایی استعدادها و یافتن راهکار توسعه اسکیت قم بپردازیم.

محمدیان با تاکید بر اینکه منتقدان باید برای توسعه اسکیت قم راهکار نشان دهند تصریح کرد: اعضای مجمع باید به رئیس سابق خود که از این به بعد به مدت سه ماه سرپرست هیئت خواهد بود راهکار نشان دهند یا اینکه خود برای حل مشکلات این رشته کاندیدای اصلح را برای انتخابات بعد معرفی کنند.

وی در پاسخ به اعضای مجمع هیئت اسکیت استان قم که به بیان موانع و مشکلات موجود در اسکیت قم پرداختند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اعضا به آن اشاره کردند بحث مالی و نبود بودجه و اعتبارات بود که در این زمینه باید بگویم که جذب اسپانسر در کل کشور با محدودیت مواجه است.

سرپرست فدراسیون اسکیت تصریح کرد: بخش همگانی هیئت باید تقویت شود و هیئت با ارگان‌های مرتبط نظیر آموزش و پرورش برای استعدادیابی در این رشته تعامل قوی‌تری داشته باشد، ضمن اینکه تمام رشته‌های موجود در اسکیت در قم فعال شوند.

مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم به ریاست فریبا محمدیان سرپرست فدراسیون اسکیت برگزار شد اما اعضای مجمع به تنها کاندیدای احراز این مسئولیت یعنی علیرضا فلاح رئیس سابق هیئت قم رأی اعتماد ندادند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول