اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقه اسکیت در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: نخستین دوره مسابقات اسکیت بین جوانان آبادانی برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره مسابقه اسکیت در آبادان

غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقه اسکیت جوانان آبادانی برگزار و نتایج برگزیدگان عصر امروز اعلام می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات بر خلاف پیش‌بینی مسئولان ورزشی شهرستان با استقبال بسیار زیاد علاقه‌‌مندان روبرو شده به طوری که مسابقات از ساعت هشت صبح دیروز آغاز و در ساعت هفت عصر به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان ادامه داد: بیش از 60 دختر و پسر آبادانی در نخستین مسابقه ورزشی اسکیت شهرستان آبادان شرکت کرده و توانمندی‌های خود را در این عرصه ورزشی به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به مسیر مسابقه فوق گفت: این مسابقه در بلوار اروند منطقه بوارده جنوبی آبادان برگزار شده و بعد از بررسی‌های داوران عصر امروز نتایج اعلام و به بردگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

خنفری افزود: اداره ورزش و جوانان آبادان با همکاری هئیت‌های ورزشی، شهرداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان به دنبال برگزاری مسابقات ورزشی متعدد در راستای ارتقای نشاط و تندرستی بیشتر بین جوانان و نوجوانان آبادانی است.

وی در پایان گفت: نوجوانان و جوانان آبادانی با استقبال از مسابقات ورزشی مختلف ما را در ادامه برگزاری و گسترش امکانات ورزشی در شهرستان تشویق می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول