اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

دشمن با حربه اقتصادی هویت اسلامی را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با دو حربه اقتصادی و فرهنگی اصول و هویت اسلامی ما را مورد هدف قرار داده است.

دشمن با حربه اقتصادی هویت اسلامی را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: عده‌ای گمان می‌کنند دفاع مقدس به همان هشت سال جنگ تحمیلی خلاصه می‌شود در حالی که دشمن همواره به بهانه‌های مختلف از جمله بحث هسته‌ای، دفاع از حقوق بشر و با برچسب تروریسم با ما در مقابله است و ما همواره در دفاع مقدس قرار داریم.

وی افزود: بر اساس اساسنامه دینی ما قرآن کریم مسلمانان تا زمانی که در مسیر مستقیم الهی باشند مورد حمله و تهاجم دشمنان واقع شده تا مانع پیشرفت دین وهویت اسلامی شوند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر چه در جنگ هشت ساله پیروز شدیم، اما این تهاجم همواره بعد از جنگ ادامه یافت و این بار دشمن با تهاجم فرهنگی و اقتصادی به میدان آمد.

این مسئول ابراز داشت: دشمن در جنگ فرهنگی معاد، اصول، هویت انسانی و اسلامی و در جنگ اقتصادی معیشت و عرصه زندگی ما را مورد هدف قرار داده است.

ناصری گفت: دشمن در گذشته عرصه فرهنگی را مورد حمله قرار داد تا فکر و فرهنگ نسل جوان را با بحران هویتی و خلا شخصیت، بی‌اراده‌گی و بی‌اعتمادی به خود گرفتار کند و به سمت فرهنگ خود و اهداف شوم و شیطانی خود بکشاند.

وی تصریح کرد: دشمن سعی کرد تا با قیافه غربی و با مد ماهواره‌ای جوان را به دام خود بیندازد تا ناخواسته جوان ما مجری اهداف دشمن در شکستن فرهنگ بومی ارزش‌های دینی و تمدن عظیم اسلامی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هرگاه ملتی از نظر فکری تهی شود فشار اقتصادی می‌تواند پاسخگو بوده و او را از مقاومت و ایستادگی باز دارد، زیرا انسان فاقد جهت، اصول و ارزش کمترین فشار اقتصادی و جسمی را تحمل نمی‌کند.

این مسئول با اشاره به تحریم سخت دشمنان علیه ملت افزود: دشمن در تحریم اقتصادی نفت، بانک مرکزی، واردات و صادرات، تبادل کالایی و ارزی ما را مورد هجمه قرارداده، در چنین شرایطی توقع مردم این است که دولت و مسئولان در خاکریز نخست ترفندهای دشمن، مسئولیت مضاعفی را احساس کنند و همه تلاش خود را در مدیریت بحران و به حداقل رساندن ضایعات دشمن به کار گیرند.

وی خطاب به مردم گفت: مردم ما همان طور که در هشت سال دفاع مقدس با درک شرایطی که دشمن به ما حمله کرده همه امکانات حتی جان خود  را برای پیروزی در آن عرصه به کار گرفتند امروز نیز از نظام حمایت کنند.

ناصری اضافه کرد: در این زمان حساس هم باید در مقابل القائات شوم فرهنگی دشمن با حمایت از جوانان و جو جامعه کوشا باشیم و هم در عرصه اقتصادی با درک این موضوع که ناخواسته همنوا با دشمن در جنگ اقتصادی نباشیم.

این نماینده مجلس نقش بازاریان را دراین مقطع زمانی بسیار با اهمیت دانست و متذکر شد: بازاریان و فعالان عرصه اقتصادی باید این شرایط را درک و منافع ملی و اقتصاد مقاومتی را با نگاه رهبر با رویکرد تولید ملی ببینند.

وی صرفه‌جویی در مصرف و اولویت در مصرف داخلی با نگرش تولیدمداری را امری ضروری دانست و اذعان داشت: باید با تعامل و همدلی  این مقطع را به سرعت پشت سر گذاشته و از تهدید تحریم به عنوان بهترین فرصت در استقلال اقتصادی بهره ببریم تا در راستای تولید ملی  بتوانیم بنیه اقتصادی را بر تولیدات ملی خود استوار کنیم.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول