اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دشمن از تحریم اقتصادی جز زیان بهره‌ای نمی‌برد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی از تحریم خود ساخته اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌ای جز ضرر و زیان در نظام اقتصادی خود چیزی درو نمی‌کند.

دشمن از تحریم اقتصادی جز زیان بهره‌ای نمی‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در نشست هادیان سیاسی بسیج در اردبیل اظهار داشت: اگر امروز نظام سلطه غرب با حربه جنگ روانی و اقتصادی به مقابله با اراده مستحکم ایرانیان آمده است نشان روشنی از استیصال آنها است که از اندیشه سلطه‌جویانه خود در عرصه نظامی، فرهنگی و هسته‌ای نتیجه‌ای نگرفتند و این بار به جنگ تمام عیار اقتصادی با ملت ایران آمدند تا شاید اهداف شوم خود را پیاده کنند.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران که کشور خودساخته در سایه تحریم‌ها و تهدیدهای نظام افیون غرب است کوچک‌ترین باجی به غرب نمی‌دهد و در ایمان و اراده خود ثابت می‌کند که خودکامگی غرب نتیجه‌ای جز شکست و خواری آنها چیزی به دنبال ندارد.

کاملی‌فر با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در تمام عرصه‌ها به خوداتکایی و خودباوری واقعی دست یافته است، خاطر نشان کرد: آنچه دشمن از آن می‌ترسد اراده و کارگشایی بسیاری از صحنه‌های توطئه‌ای استکبار جهانی است که به نظر می‌رسد در این موقعیت باید هوشیار بوده و اجازه ندهیم التهابات کاذب فضای امنیتی و آرامش جامعه را به هم بزند.

این مسئول حفظ اشتغال، رونق تولید و بسترسازی برای حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی در شکنندگی تحریم‌ها بسیار راهگشا توصیف کرد و افزود: دشمنان و برخی از ایادی مزدور داخلی آنها سعی می‌کنند انقلاب اسلامی را در اهداف و حرکت‌های خود ناکام جلوه دهند در حالی که پیوند ناگسستنی مردم با نظام در هر مسیر و جهتی اهداف دشمن را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: هر کجا میهن اسلامی ما با توطئه و دسیسه‌ای و همچنین فتنه‌ها و جنگ‌های نرم و سخت مواجه بوده بسیج و سپاه به عنوان حافظان انقلاب در صحنه حاضر شده و کید دشمن را خنثی کردند.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت آن نیاز داریم حضور آحاد مردم در صحنه و شکست دشمن در تحرکات و برخی از دسیسه‌چینی‌ها است که امیدواریم در این زمینه بیش از گذشته موفق عمل کنیم.

کاملی‌فر به موضوع اقتصاد مقاومتی و ضرورت تبیین و تشریح اهداف آن اشاره کرد و گفت: آنچه در ماهیت اقتصاد مقاومتی جلوه‌گری می‌کند توجه مردم به بهینه مصرف کردن و تکیه بر تولیدات داخلی است تا کمترین وابستگی‌ها نیز به سرعت قطع شده و برطرف شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول