اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد:

تنیس یزد به یک جهش بزرگ نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد گفت: ورزش تنیس در استان یزد به یک جهش بزرگ نیاز دارد.

تنیس یزد به یک جهش بزرگ نیاز دارد

محمدحسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: طرح‌های ورزشی در مدارس استان با قوت پیگیری و اجرا می‌شود اما به نظر می‌رسد برای رشد و توسعه تنیس، این ورزش در یزد به یک جهش بزرگ نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس استان یزد فضای ورزشی به اندازه کافی دارد و در بیش از 90 درصد مدارس امکانات ورزشی خوبی داریم اما از این امکانات به خوبی استفاده نمی‌کنیم.

رضایی عنوان کرد: فضاهای موجود از استانداردهای لازم برخوردار نیست اما با همین فضا و امکانات نیز می‌توان به خوبی کار کرد اما برای تحقق این هدف به همراهی و همدلی نیاز است.

رئیس اداره تربیت بدنی و ورزش آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه تعدادی میز تنیس تهیه شده است، اظهار داشت: متاسفانه مربیان ما انگیزه‌ای برای کار ندارند که به نظر مربوط به بخش اعتبارات و تامین هزینه‌ها باشد که ما نیز توان پرداخت دستمزد مربیان را نداریم.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش و استعداد یابی عنوان کرد: با اجباری شدن ورزش تنیس در مدارس، استان‌هایی که در سطح بالاتری قرار دارند، به طور قطع رشد بهتری خواهند داشت و با این روند توان رقابت نداریم.

رضایی همچنین مسیر رشد و توسعه ورزش تنیس استان یزد را در برگزاری مسابقات در رده‌های سنی اعلام کرد و خواستار برگزاری مسابقات شد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم آموزش مربیان تنیس روی میز یادآور شد: مربیانی که تازه به این رشته روی آورده‌اند و استخدام در آموزش پرورش هستند باید آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا بگیرند که لازم است فدراسیون در این زمینه برنامه‌هایی داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول