اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی استان اردبیل خبر داد

دستگیری 93 افغانی در مرزهای اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: در نیمه اول سال 93 افغانی که قصد تردد از مرزهای استان اردبیل را داشتند با تلاش و هوشیاری نیروهای پرتلاش مرزبانی دستگیر شدند.

دستگیری 93 افغانی در مرزهای اردبیل

سید مجتبی موسوی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما در یک تعامل خوب با دستگاه‌های مختلف به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایداری را در مرزهای استان اردبیل برقرار کردیم به گونه‌ای که در این اقدام همکاری مرزنشینان نقطه قوت قلب ما بوده است.

وی از دستگیری اعضای دو باند سرقت مسلحانه در شش ماهه گذشته خبر داد و بیان داشت: این دو باند سرقت مسلحانه که از طریق مرزها قصد ورود به کشورمان را داشتند قبل از انجام هرگونه اقدامی دستگیر شده و اعضای این باند تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل اضافه کرد: ما امروز در استان اردبیل سعی کردیم با بکارگیری تمام تجهیزات و امکانات و توان بالای نیروی انتظامی یک امنیت و صلابت مرزی خاص را برقرار و ایجاد کنیم.

موسوی به فعالیت‌های انجام شده در خصوص انسداد مرزهای استان اردبیل گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در شهرستان بیله‌سوار و نقاط مرزی صورت گرفته است به طوری که سعی کردیم با سیم‌خاردار و برخی دیگر از تجهیزات نوین در مناطق مختلف با اولویت روستاهای مرزنشین یک فضای ممانعت و جلوگیری از ورود و خروج غیرقانونی را فراهم آوریم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در شهرستان پارس‌آباد نیز انسداد مرزها شروع شده و امسال با تامین اعتبار مناسب سعی داریم بیش از 50 درصد نقاط مرزی استان اردبیل را مسدود کنیم.

این مسئول همچنین به مجهز شدن پاسگاه‌های مرزی استان اردبیل به تکنولوژی‌های روز و دوربین‌های مجهز اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدامات و فعالیت‌ها در ارتقای امنیت این مناطق راهگشاست.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول