اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نکا:

اقتصاد مقاومتی از بین برنده تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نکا گفت: اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از بین برنده تحریم‌ها است و تحریم‌ها را از بین خواهد برد.

اقتصاد مقاومتی از بین برنده تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان افزود: اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای مناسب برای استفاده از تولید داخلی و مبارزه اقتصادی با دشمن است.

وی اظهار داشت: مسئولان ما از همدلی و اتحاد مناسبی برخوردارند، اما باید در این راستا هماهنگ‌تر، کارشناسانه‌تر و مدبرانه‌تر وارد شوند و عوامل اخلالگر را در هر کجا و هر منصبی که هستند دستگیر، برخورد و مجازات کنند.

محمدی‌لایینی تحریم‌های دنیای استکبار را در مقابل عزم راسخ ملت ایران به نظام بی‌اثر دانست و یادآور شد: این تحریم‌ها تازگی ندارد بلکه 33 سال ملت ما در برابر توطئه‌های مختلف ایستادگی کردند و این ایستادگی آنان باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

امام جمعه شهرستان نکا بیان داشت: با سبک زندگی درست و انجام اقتصاد مقاومتی و دوری از اسراف و تبذیر می‌توانیم در برابر توطئه‌ها، ترفندها و تحریم‌های دشمنان مصون بمانیم.

این مسئول از اقشار مختلف مردم خواست در خرید مایحتاج زندگی ‌خود دچار اسراف و حرص نشوند و بهانه به دست سودجویان و گران‌فروشان بازار ندهند.

وی گفت: باید براساس استفاده از تولیدات داخلی اقتصاد مقاومتی را تقویت کرده و آن را به عنوان یک فرهنگ بپذیریم و همچنین تولید کنندگان داخلی نیز درست تولید کنند و براساس نیاز بازار و مردم تولیدات متنوع و با کیفیت بالا تولید کنند.

امام جمعه شهرستان  نکا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از آنان به عنوان عاملان مهم امنیت در جامعه معرفی کرد و خاطرنشان کرد: همه ما باید پلیس خود باشیم و با رعایت مسائل امنیتی در جامعه از بروز مشکل جلوگیری کنیم.

محمدی‌لایینی در پایان اذعان داشت: بلای بزرگ جامعه ما اعتیاد به مواد مخدر است که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بدرستی وارد شده، اما باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول