اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی:

تشدید تحریم‌ها باعث افزایش همت‌ها شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران گفت: عملیات ساخت تاسیسات فراساحل صنعت نفت به شکل جدی در حال ساخت است و تشدید تحریم‌ها نه فقط هیچ خللی ایجاد نکرده بلکه باعث افزایش همت‌ها شده است.

تشدید تحریم‌ها باعث افزایش همت‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، علی طاهری عصر امروز در آیین انتقال سکوی 12A فاز دوازدهم پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات ساخت سکوهای دریایی فازهای مختلف پارس جنوبی با همت و تلاش جدی متخصصان داخلی در خرمشهر در حال ساخت است.

وی گفت: با وجود تحریم‌های شدید غرب اما همت‌ بلند متخصصان داخلی مانع ایجاد خلل در عملیات ساخت تاسیسات فرا ساحل شده و تمام مراحل ساخت جکت‌ها، عرشه و سکوهای دریایی طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده در حال آماده سازی و انتقال به عسلویه است.

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی در خصوص ویژگی‌های سکوی 12Aخاطرنشان کرد: این سکو 3 هزار و 260 تن وزن و 4 هزار و 410 متر مربع مساحت دارد تا حدود یک ماه آینده بر روی پایه 12A در موقعیت این فاز در آب‌های خلیج فارس نصب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در برنامه طرح توسعه فاز 12 پارس جنوبی، سه سکوی اصلی و یک سکوی اقماری پیش بینی شده که بعد از انتقال این سکو دو سکوی باقی مانده نیز طبق برنامه از سوی این شرکت ساخته و نصب می شود.

طاهری گفت: با پایان مراحل بارگیری سکوی نخست فاز 12پارس جنوبی، تا دو هفته آینده، عملیات مهاربندی آن بر روی بارج انجام و به محل نصب انتقال خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی‌ اظهار کرد: امیدواریم با روند فعلی هر 15 روز سکو، بارج و یا عرشه را از خرمشهر به عسلویه منتقل کنیم و عملیات انتقال به موضوع و برنامه معمول شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی تبدیل شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول