اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تسریع در روند تکمیل

ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا 3 ماه ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با تسریع در روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان، این ورزشگاه تا دهه فجر یا حداکثر تا پایان سه ماهه اول سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا 3 ماه ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جواهری در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش‌جهان که به همراه معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه نقش‌جهان به صورت مستقیم زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اداره می‌شود، اما اداره کل ورزش و جوانان با ورود به این مسئله در نظر دارد نقش خود را در پیگیری مطالبه به حق مردم دنبال کند.

وی ادامه داد: حضور مستمر مسئولان وزارت ورزش و جوانان به همراه مسئولان استانی در ورزشگاه نقش‌جهان موجبات پیشرفت را فراهم آورده و دلگرمی مردم را نسبت به افتتاح آن بیشتر کرده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه این پروژه در مقاطعی نواقصی داشت، تصریح کرد: بدون شک حضور مستمر مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین پیگیری‌های دلسوزانه و متعهدانه استاندار و معاونان وی موجب شد که بسیاری از مشکلات نقش‌جهان حل شده و روند تکمیل شتاب بیشتری به خود گیرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در این بازدید تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه عظیم را مطالبه به حق مردم اصفهان دانست.

سید احمد رسولی‌نژاد افزود: پروژه نقش جهان از اهمیت ویژه‌ای در نزد رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برخوردار است، زیرا که مطالبه به حق مردم اصفهان بوده و از این رو بازدیدهای مختلفی از سوی مقامات مختلف وزارت ورزش و جوانان در طی یک سال اخیر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در ارتباط با ورزشگاه نقش‌جهان به وجود آمد، خلع ید پیمانکار قبلی بود و استقرار کامل و آغاز کار پیمانکار جدید نیز از فروردین ماه امسال رقم خورد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه از آن زمان کار به خوبی پیش رفته و تلاش‌هایی صورت گرفته، تاکید کرد: اگر مشکل اعتبار نیز حل شود پیمانکار اعلام کرده توانایی کار بیشتری برای اتمام پروژه دارد.

این مسئول افزود: در قالب پروژه مهر ماندگار قرارگرفته، به یاری خدا مشکل مالی این پروژه نیز به زودی حل می‌شود، البته جای خوشحالی دارد که طی این مدت کار متوقف نشده، اما انتظار این است که با حل مشکلات اعتباری، پروژه ظرف مدتی که پیش‌بینی شده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

رسولی‌نژاد با اشاره به ظرفیت بالای فوتبال در اصفهان و حضور دو تیم سپاهان و ذوب آهن و فاصله 40 کیلومتری اصفهان تا فولادشهر، تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان را حق مسلم و مطالبه به حق مردم اصفهان دانست و تاکید کرد: عزم جدی در وزارتخانه، استانداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین پیمانکار به وجود آمده تا در دولت دهم این اتفاق صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول