اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

روند اعطای وام‌های مهر کشاورزی تسریع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: بانک کشاورزی روند اعطای وام‌های مهر کشاورزی را تسریع کند.

روند اعطای وام‌های مهر کشاورزی تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی اصغر مرادزاده ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: با توجه به معرفی 120 میلیارد ریال طرح‌های مهر کشاورزی به بانک کشاورزی، تاکنون از 60 میلیارد ریال اعتبار اولیه اختصاص یافته به شهرستان خلیل آباد، فقط مبلغ 11 میلیارد و 330 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با توجه به جایگاه دومی این شهرستان در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در صورتی که روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرعت لازم را نداشته باشد رتبه پایین‌‌تری را کسب خواهیم کرد.

مرادزاده، اعتبارات اختصاص یافته در طول سا‌ل‌های اخیر را بی‌نظیر دانست و افزود: ترتیبی اتخاذ شود که اعتبارات شهرستان برگشت نخورد.

علی نصیری مدیر جهادکشاورزی خلیل آباد نیز گفت: در حال حاضر 25 درصد اعتبارات اختصاص یافته در شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد نیز گفت: پنج شرکت تعاونی جهت دریافت تسهیلات مهر کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی شده است که تاکنون نتوانسته‌اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی افزود: این تعاونی‌ها در زمینه پرورش مرغ، کشاورزی، طرح‌های آبیاری و پرورش دام است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول