اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی مطرح کرد

افزایش اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اجرا شده از سنوات گذشته، تخصیص اعتبارات این پروژه‌ها افزایش یافته است.

افزایش اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام در خراسان‌شمالی

برات جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد این پروژه‌ها را شامل پروژه‌های بزرگ عمرانی مانند سدهای چندیرو دربند عنوان کرد.

وی افزایش تخصیص اعتبارات این پروژه‌ها را با رویکرد جلوگیری از طولانی‌شدن بیشتر پروژه‌ها عنوان کرد.

جمالی با بیان اینکه برای مجتمع ادارات در خراسان‌شمالی امسال 32 میلیارد ریال اعتبار دیده شده است، گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار نیز برای راه‌اندازی مجتمع ادارات در گرمه در نظر گرفته شده است.

وی اختصاص اعتبار برای تکمیل شش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شش استخر آموزش و پرورش، دو استخر هلال‌احمر و بنیاد شهید، اختصاص اعتبار برای مجتمع فرهنگی بجنورد را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات استانی و ملی استانی شده عنوان کرد.

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی همچنین اختصاص 120 میلیارد ریال اعتبار برای مقاوم‌سازی مدارس و تجهیزات،‌ اختصاص 24 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌هایی چون راه و بهداشت در مناطق محروم استان را برشمرد و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان که صد درصد به عنوان مناطق محروم تلقی می‌شوند، اجرا می‌شود.

وی افزایش تخصیص اعتبارات در خراسان‌شمالی را به دلیل سردسیر بودن این استان عنوان کرد و اظهار کرد: وزارتخانه‌ها برای پیشبرد طرح‌های عمرانی در استان باید تخصیص اعتبارات را افزایش دهند.

جمالی همچنین بر انجام تعهدات وزارتخانه‌ها برای اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: برخی از وزارتخانه‌ها نسبت به تعهدات خود در این استان برای اختصاص اعتبارات ملی عمل نکرده‌اند.

وی در بخش دیگری با ارزیابی و برشمردن وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: قطعاً از تحریم‌های دشمنان با موفقیت عبور خواهیم کرد.

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی گفت: اکنون در کشور مشکل پول نداشته و ذخایر زیادی داریم و این بار نیز نقشه‌های دشمنان برای به زانو درآوردن نظام اسلامی بی‌اثر خواهد بود.

وی در عین حال بر تحقق منویات رهبری درباره توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: برای آنکه کشور به سمت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر گسیل شود، نیازمند توجه به اقتصاد مقاومتی هستیم.

جمالی نقش مردم را نیز در عرصه مشارکت ساختن کشور مهم برشمرد و افزود: مردم با پرداخت به موقع مالیات‌ها و مشارکت در امور، نقش بسزایی را می‌توانند در این زمینه ایفاء کنند.

وی تصریح کرد: افراد لازم است تا به سبب درآمد در هر شغلی بر اساس تکلیف و قانون مالیات پرداخت کنند و این مهم برای رهایی از درآمدهای تک محصولی نفت امری ضروری است.

خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان 867 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول