اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد

پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد گچساران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور و جمعی از مسئولان محلی ده‌ها پروژه عمرانی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد گچساران به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امشب و پس از برگزاری آئین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که با حضور رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه موقت، مسئولان ادارات و نهادهای گچساران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد، پروژه‌های عمرانی این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌های عمرانی و رفاهی در 50 هزار متر فضای این واحد دانشگاهی اجرا شده که از یکسال گذشته افزون بر 140 میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها هزینه شده است.

احداث ساختمان علوم پایه، مسجد دانشگاه، ساختمان مرکزی آزمایشگاه، استخر و اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای و تحت فشار در فضاهای سبز از جمله پروژه‌هایی بود که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه آب شرب، محوطه‌سازی ورودی و کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد از دیگر پروژه‌های افتتاحی این واحد دانشگاهی بود.

محوطه‌سازی مسجد دانشگاه و احداث چراغ‌های خورشیدی در محوطه دانشگاه به منظور صرفه‌جویی در هزینه برق مصرفی نیز از دیگر پروژه‌های اجرا شده در راستای رفاه حال دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی است.

به گزارش فارس این مراسم افتتاحیه با حضور ایروان مسعودی‌اصل رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول