اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

حمایت جدی دستگاه‌های دولتی از امور ورزش و جوانان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی را در حمایت همه‌جانبه از امور ورزش و جوانان متعهد کرد.

حمایت جدی دستگاه‌های دولتی از امور ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید موسی موسوی صبح امروز در نخستین نشست خود در سال جاری با مسئولان هیئت‌های ورزشی لامرد که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از برنامه‌ریزی هدفمند مسئولان هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران لامرد در کسب مقام‌های مختلف استانی و کشوری اظهار داشت: باید تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی را در حمایت همه‌جانبه از امور ورزش و جوانان متعهد کرد و این نهادها را به حمایت جدی از این امر حیاتی که وابسته به سلامتی انسان‌هاست، فرا خواند.

وی افزود: با راه‌اندازی مرکز توسعه ورزش شهرستان لامرد در آینده نزدیک می‌توان نقشه و سیاست‌گذاری بلندمدت ورزش لامرد را ترسیم کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در لامرد کمبود فضاهای ورزشی وجود دارد، گفت: می‌توان از فضاهای ورزشی موجود در این شهرستان نیز بهترین استفاده بهینه را کرد و ورزشکاران لامرد با بالاترین انرژی در مسابقات مختلف ورزشی به منظور افتخارآفرینی حضور پیدا کنند.

موسوی ادامه داد: باید اداره ورزش و امور جوانان شهرستان لامرد تقویت شود و این موضوع طی نشستی با مدیرکل ورزش و امور جوانان استان فارس بررسی شده و در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به هر میزان که امکان داشته باشد تمام همکاری‌های لازم با هیئت‌های ورزشی این شهرستان انجام می‌شود و هیچ کوتاهی در این زمینه نداریم.

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان لامرد نیز به ارائه گزارش شش ماه نخست سال جاری این اداره در امور ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ورزش شهرستان لامرد در حالت متوسط است.

سید عدنان احمدی‌زاده افزود: سرانه سالن‌های ورزشی سرپوشیده شهرستان لامرد همچنان 16 سانتی‌متر است.

وی از احداث چند سالن ورزشی در شهر لامرد نیز خبر داد و گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی این شهر با اعتبار اولیه‌ای بالغ بر 80 میلیون تومان در حال ساخت است.

احمدی‌زاده خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده شهرستان لامرد در آینده نزدیک نیازمند احداث سالن‌های ورزشی بسیاری می‌شود.

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان لامرد نیز خواستار راه‌اندازی استخر شنای بانوان، ایجاد سالن اختصاصی ورزشی و حمایت همه‌جانبه از هیئت والیبال بانوان شد و گفت: بسیاری از مشکلات جسمی و روحی بانوان با ورزش‌کردن درمان می‌شود.

رحیمه شهابی ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه سالن ورزشی اختصاصی بانوان در لامرد وجود ندارد و خبری از وجود واحد مدیریت منسجم ورزش بانوان در این شهرستان نیست.

وی با اشاره به حضور تیم والیبال بانوان شهرستان لامرد در لیگ دسته یک کشور اظهار داشت: در صورت عدم همکاری مسئولان مربوطه امور ورزش در تامین هزینه‌های مالی تیم والیبال بانوان قادر به حضور و انجام مسابقات در لیگ دسته یک والیبال بانوان نیست.

مسئول کمیته داوران فوتبال شهرستان لامرد طی سخنانی با بیان اینکه اگر نگاه مسئولان اجرایی به ورزش باشد، بسیاری از مشکلات در این زمینه حل می‌شود، ادامه داد: باید ظرفیت‌های ورزشی شهرستان لامرد که در سطح بسیار بالایی است، به خوبی شناسایی شود.

عبدالمجید قادری تصریح کرد: در ورزش تعیین هدف صورت نگرفته تا به دنبال آن نگرش نهایی عرضه شود و این موضوع زنگ خطر جدی است.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان لامرد به بیان مشکلات موجود و لزوم حل سریع آنها پرداختند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول