اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شوشتر منصوب شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر با حکم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان منصوب شد.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شوشتر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نعمت مریدی صبح امروز در مراسمی در فرمانداری شوشتر به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر منصوب شد. وی که سابقه خوبی در امر مدیریت ورزش و جوانان در استان خوزستان دارد به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شوشتر با حکم مدیری کل ورزش و جوانان خوزستان منصوب شده است.

وی پیش از این مدیر ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک بوده است و سابقه بسیار خوبی در فعالیت‌های ورزشی و عمران ورزشی دارد.

گفتنی است اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر بیش از دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و در این مدت خیبر حسینوند تلاش زیادی در راستای فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان داشته است.

در شرایط کنونی خیبر حسینوند به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر منصوب شده است که چنین انتصابی نشان از موفقیت وی در اداره ورزش و جوانان شوشتر است.

حسینوند در این باره گفت: شهرستان ماهشهر به دلیل حمایت ویژه نفت از ورزش در این شهرستان دارای 9 تیم لیگ برتری است و به این دلیل مدیریت در این شهرستان که از نظر ورزش جایگاه نخست در خوزستان و دارای جایگاه ویژه در کشور است کار دشواری است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول