اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر تصویب شد

نصب تصاویر شهدای محله در کتابخانه‌های عمومی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر از نصب تصاویر شهدای محله در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

نصب تصاویر شهدای محله در کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز سومین جلسه مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر در دفتر اداره کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر طی سخنانی در این نشست در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده در حوزه کتابخانه‌های عمومی به ارائه گزارش پرداخت.

مجید جعفری گفت: هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی فرصتی است تا با انجام برنامه‌های مختلف، فرهنگ مطالعه را در میان اقشار مختلف جامعه افزایش داده و آنها را با آخرین کتاب‌های منتشر شده در کشور آشنا سازیم.

وی در ادامه افزود: در طول هفته کتاب و کتابخوانی و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شده و هماهنگی به عمل آمده در راستای بالا بردن آگاهی و دانش عموم مردم در محورهای زندگینامه شهدا، حجاب، اعتیاد و ازدواج تابلوهای پیک مهر در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان نصب و مورد بهره‌برداری قرار ‌می‌گیرد.

جعفری بیان داشت: همچنین به‌منظور گسترش فرهنگ مطالعه مفید مسابقات کتابخوانی، چکیده نویسی، نویسندگی و ایستگاه قرآنی با موضوع «قرآن بخوان جایزه بگیر» در این هفته در سطح کتابخانه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و عیادت از بیماران و معلولان و اهدای گل و کتاب به آنها را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته عنوان کرد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان اسلامشهر در حال حاضر 10 باب کتابخانه عمومی نهاد کتابخانه‌ها و چهار باب کتابخانه عمومی مشارکتی و بالغ بر 103 هزار جلد کتاب با عنوان‌های مختلف موجود بوده و 12 هزار عضو فعال کتابخانه داریم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول