اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارصد و پنجاهمین جلسه شورای شهر گرگان تصویب شد

حمایت مالی از مساجد و پایگاه‎های بسیج گرگان برای برگزاری یادواره شهدا

خبرگزاری فارس: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حمایت مالی از مساجد و پایگاه‎های بسیج برای برگزاری یادواره شهدا در چهارصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان تصویب شد.

حمایت مالی از مساجد و پایگاه‎های بسیج گرگان برای برگزاری یادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان شب گذشته در چهارصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان مقرر شد هر مسجد، پایگاه و هیئت امنایی که در طول سال برای برگزاری یادواره شهدا اقدام کند مساعدت مالی شود.

عبدالرضا چراغعلی یکی از اعضای شورای شهر گرگان در این جلسه با بیان اینکه 50 پایگاه فعال در گرگان وجود دارد اظهار داشت: همه مساجد و پایگاه‎ها از نظر مساعدت مالی باید به یک چشم دیده شوند چرا که این دیدگاه همگانی می‎تواند تمام افراد را برای برگزاری یادواره شهدا تشویق و ترغیب کند.

وی با بیان اینکه برای شهدا هر کاری انجام شود کم است خاطر نشان کرد: همه شهدا از جایگاه ویژه‎ای نزد خدا برخوردار هستند لذا در این میان نباید برای برخی نورچشمی‎ها هزینه‎های هنگفت و برخی نیز نادیده گرفته شوند و لازم است در این راستا از سیاسی‎کاری پرهیز شود چرا که هدف یک هدف مقدس است.

علی کلاتی از دیگر اعضای شورای شهر گرگان نیز با بیان اینکه حمایت‎های مالی باید بر اساس نوع فعالیت و اطلاع‎رسانی در نظر گرفته شود متذکر شد: حمایت مالی برای برگزاری یادواره شهدا سالانه یکبار و به طور یکسان برای همه انجام می‎شود.

در این جلسه هزینه پذیرایی تعداد 300 نفر از پرسنل راهور شهرستان و خانواده‎های آنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با میزبانی شورا و شهرداری به تصویب اعضا رسید.

با توجه به استقرار دبیرخانه دائمی جشنوراه اقوام ایران زمین در گرگان و ضرورت برگزاری مستمر آن، موضوع تقبل‎بخشی از حمایت مالی شهرداری گرگان برای میزبانی پذیرایی یک وعده شام سفرا به تعداد تقریبی 150 نفر در محل المان بسیج به مبلغ 20 میلیون ریال و دو هزینه تبلیغات جشنواره در سطح شهر به مبلغ 12 میلیون ریال از محل اعتبار ردیف 205 برنامه بودجه، در صحن شورای اسلامی شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول