اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال صورت گرفت

صدور 11 هزار شناسنامه مکانیزه در قم

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال استان قم گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 11 هزار شناسنامه مکانیزه در استان قم صادر شده است.

صدور 11 هزار شناسنامه مکانیزه در قم

خلیل مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد شش ماهه اداره کل ثبت احوال قم در زمینه ارائه خدمات سجلی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 16 هزار و 414 کارت ملی در استان قم صادر شده است.

وی افزود: با توجه به صدور شناسنامه‌های مکانیزه از سال 89 در شش ماهه نخست امسال 16 هزار و 413 مورد تعویض شناسنامه مستعمل به‌صورت مکانیزه در اداره کل ثبت احوال استان قم صورت گرفته است.

معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال استان قم ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده 11 هزار و 238 مورد شناسنامه برای افراد زیر 15 سال به صورت مکانیزه صادر شده است.

مرادی در پایان با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده به مردم گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 112 مورد تغییر نام، 754 مورد تغییر نام خانوادگی و 979 مورد رسیدگی به درخواست‌های هیئت حل اختلاف انجام شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول