اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در زاهدان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های کارگروه امداد و نجات مدیریت بحران

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، نمایشگاه توانمندی‌های کارگروه امداد و نجات مدیریت بحران سیستان‌وبلوچستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های کارگروه امداد و نجات مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی، نمایشگاه توانمندی‌های کارگروه امداد و نجات مدیریت بحران سیستان‌وبلوچستان در دانشکده شهید نیکبخت زاهدان افتتاح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان در این مراسم پیرامون حوادث طبیعی، اظهار داشت: جامعه‌ای ایمن است که در مدیریت بحران برنامه‌ریزی داشته و بتواند مشکلات پیش آمده ناشی از حوادث غیرمترقبه را کنترل و مهار کند.

رسول راشکی افزود: تحقق این امر مستلزم آمادگی دستگاه‌های اجرایی است، همان‌ طوری که آگهی، دانش و تجربه باعث شد زلزله آذربایجان تلفات کمتری داشته باشد.

وی بیان داشت: همزمان با این ایام، هفته ایمنی و سلامت کودک را هم در پیش داریم که کودکان در بروز حوادث اولویت بیشتری دارند ما ضمن آماده بودن، جامعه خود را در تمامی سطوح آسیب‌پذیر باید اطلاع‌رسانی کنیم.

سرپرست مدیریت بحران سیستان‌وبلوچستان نیز در این مراسم گفت: باید حوادث زندگی، دانش و تجهیزات را به روز کنیم.

رضا اربابی بیان داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آگهی دادن به مردم در برابر بلایای طبیعی است تا جایی که به خودآگهی و خودیاری برسند و کمترین آسیب به آنها وارد شود.

اداره کل راه و شهرسازی یکی از اعضای فعال کارگروه تخصصی مدیریت بحران در استان سیستان‌وبلوچستان است که در این راستا، غرفه‌ای را از توانمندی‌ها و فعالیت‌های خود به معرض نمایش برای بازدید عموم مردم، دانشجویان و دانش‌پژوهان قرار داده است.

در این مراسم، سرپرست مدیریت بحران، مدیریت راهداری راه و شهرسازی، مدیرکل هواشناسی، مدیرکل دیوان محاسبات، مدیریت اورژانس و معاونت فرهنگی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول