اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناوه:

تا زنده هستم در شهرداری می‌مانم/استرس من عدم رضایت مردم است

خبرگزاری فارس: شهردار گناوه با اعلام رضایت از حمایت امام جمعه و همکاری مردم با شهرداری گفت: وقتی شرایط به اینگونه باشد دوست دارم تا زنده هستم در شهرداری گناوه بمانم.

تا زنده هستم در شهرداری می‌مانم/استرس من عدم رضایت مردم است

علی بیروتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گناوه ضمن تشکر صمیمانه از مردم گناوه اظهار داشت: در ابتدا جا دارد که از امام جمعه گناوه به خاطر حمایت قاطعانه از بنده و کارکنان توانمند شهرداری گناوه و فرماندار سابق گناوه آقای جعفری نسب که واقعا در حق شهرداری با آن اعتباری که برای شهرداری به استانداری پیشنهاد دادند و همچنین از فرماندار جدید جناب آقای حبیبی‌منش که ایشان هم با تایید خودشان کمک بزرگی به شهرداری گناوه کردند، تشکر صمیمانه و ویژه به عمل آورم.

بیروتی گفت: با دیدن حمایت قاطعانه مردم و امام جمعه گناوه، تصمیم گرفتم که چند صباحی بیشتر در خدمت مردم گناوه باشم.

شهردار گناوه اضافه کرد: در این مدت همه از ادارات مختلف گرفته تا بازاریان، ریش سفیدان، بزرگان شهر و مردم عادی با من همکاری کردند.

بیروتی عنوان داشت: در ابتدای ورودم به شهرداری گناوه قول داده بودم که یکسال در خدمت مردم گناوه باشم و این روزها، روزهای پایانی خدمتم در شهرداری گناوه است اما وقتی حمایت قاطعانه مردم و امام جمعه را دیدم تصمیم گرفتم که چند صباحی بیشتر در خدمت مردم گناوه باشم.

وی ادامه داد: مردم گناوه طی این یکسال به من ثابت کردند که اگر کسی خالصانه بخواهد کار بکند، تشخیص می‌دهند و از وی قدردانی می‌کنند.

شهردار گناوه بیان داشت: وقتی می‌بینم که مردم فرهنگ شهروندی را در شهر رعایت می‌کنند و کارهایی را انجام می‌دهند که به من و کارکنان شهرداری قوت قلب و روحیه مضاعف می‌دهند، دوست دارم که تا زنده هستم در شهرداری بمانم و به مردم خدمت کنم و برای این مردم هر کاری بکنیم، باز هم کم است چرا که ثابت کرده‌اند که لیاقت بهترین‌ها را دارند.

بیروتی ضمن اشاره به بیماری خود که بیشتر متاثر از استرس و هیجانات کاری است افزود: تنها استرس من این است که مردم از من ناراضی باشند و دیگر هیچ استرسی ندارم استرس وارده بر من تنها به خاطر این بود که خدای ناکرده گاها مردم از عملکردم راضی نباشند که بتوانم با خیالی آسوده‌تر ادامه کار بدهم و اگر جایی نتوانستم که با مردم در تعاملات روزمره برخورد مناسبی داشته باشم تنها به خاطر فشار زیاد کاری بوده و به همین دلیل از آنها عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول