اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

برای ارائه خدمت مطلوب آموزش کارکنان دولت باید به‌روز شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: برای ارائه خدمت بی‌عیب و مطلوب به مردم باید سطح مهارتی کارکنان دولت با آموزش‎های روز افزایش یابد.

برای ارائه خدمت مطلوب آموزش کارکنان دولت باید به‌روز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در سیستم اداری یک وظیفه شرعی و قانونی است.

وی تصریح کرد: کشور ما بر اساس حکومت اسلامی و الهی شکل گرفته و توجه به ارزش‌های اسلامی و ایرانی باید در اولویت کاری همه مسئولان باشد و به گونه‌ای عمل کنیم تا راهکارها و دستورالعمل‌های جامع و کامل اسلام در امور اداری ما دیده شود و ضریب اشتباه و ناامنی برنامه‌های ما را کاهش دهد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: عدالت‌محوری برای خدمت صادقانه و خالصانه با مردمی که همیشه با نظام بوده‌اند و این حکومت را تنها نگذاشتند، حداقل کاری است که ما مسئولان در حوزه مسئولیتی خود برای آنها انجام می‌دهیم و ضریب اطمینان و اعتماد آنها نسبت به نظام را بالا می‌بریم.

دهنوی تاکید کرد: فراموش هم نکنیم این تعامل با مردم و برآورده کردن خواسته‌های بجا و منطقی آنها یأس و ناامیدی دشمنان را بیشتر می‌کند و مانع از شکل‌گیری طرح و برنامه‌های شوم و پلید آنها می‌شود.

فرماندار آزادشهر اضافه کرد: ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی که در اختیار داریم و ارتقای سطح مهارت افراد هماهنگ با آموزش‌های روز که بر اساس تحقیقات و تجربیات زیادی به دست آمده از دیگر اهدافی است که برای ارائه خدمت بی‌عیب و نقص به ملت لازم و ضروری است و باید به آن توجه شود.

دهنوی ادامه داد: بازنشستگان دستگاه‌های اداری دارای تجارب ارزشمندی هستند که در طول 30 سال خدمت به دست آورده‌اند لذا حفظ کرامت و عزت این عزیزان به منظور پاسداشت زحماتی که برای این نظام و این انقلاب کشیده‌اند در کنار توجه به مشکلات معیشتی و برآورده کردن خواسته‌های معقولانه آنها می‌تواند ما را در تعامل با این توانمندی ارزشمند انسانی در شرایط مطلوبی قرار دهد و تجربیات گرانقدر آنها را برای تحقق اهدافی که داریم به کار بگیرد.

وی با اشاره به فناوری روز دنیا و استفاده از سیستم الکترونیکی اذعان کرد: سیستم‌های اداری را به صورت یکپارچه و منظم به استفاده از سیستم‌های خدمات الکترونیکی که تسهیل و تسریع کار را به دنبال دارد تشویق و فعالیت‌های خود را در مسیری که سبب می‌شود وقت و هزینه کمتری از مردم به هدر رود، قرار دهیم.

شورای اداری شهرستان آزادشهر عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام علی‌اصغر اطهری امام جمعه نگین‌شهر، رضا صابری نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی، سید فاضل دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد و بخش اصلی آن به مرور خلاصه‌ای از طرح و برنامه‌های چشم‌انداز پنج ساله شهرداری‌ها و ادارات بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول