اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 و 28 مهر صورت می‌گیرد

اعزام استعدادهای دو و میدانی قم به پیکارهای قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: محصولات طرح‌های استعدادیابی هیئت دو و میدانی استان قم روزهای پایانی مهر ماه راهی رقابت‌های قهرمانی کشور خواهند شد.

اعزام استعدادهای دو و میدانی قم به پیکارهای قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دو و میدانی‌کاران قمی در حالی روزهای پایانی مهر ماه به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور اعزام می‌شوند که تیمی متشکل از محصولات استعدادیابی دو و میدانی قم راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی، رقابت‌های قهرمانی کشور در مواد مختلف با شرکت برترین‌های دو و میدانی کشور در رده سنی نونهالان از بیست و هفتم مهر ماه به مدت دو روز به میزبانی هیئت دو و میدانی استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار می‌شود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور عرصه حضور برترین‌های این رشته در آوردگاهی مهم است و نفراتی که از طرح‌های استعدادیابی دو و میدانی قم در دو سه سال اخیر شناسایی شده‌اند به عنوان چهره‌های شاخص دو و میدانی، نماینده قم در این رقابت‌ها خواهند بود.

پیکارهای قهرمانی کشور در حالی برگزار می‌شود که دو و میدانی در قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که بسیاری از آنها نهفته‌اند و هیئت دو و میدانی قم نیز در سال‌های اخیر از فعالیت خود با همکاری انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های استان در نظر داشته است تا فضای مناسبی برای ظهور نیروهای مستعد این رشته ورزشی ایجاد کند.

از مهم‌ترین اقداماتی که در آغاز فعالیت این هیئت در سه سال گذشته انجام شده است، توجه ویژه و مخصوص به رده‌های سنی پایه بوده است و نتیجه آن معرفی نفراتی است که اکنون در پیکارهای داخلی و برون مرزی برای دو و میدانی قم افتخارآفرینی می‌کنند.

به همت هیئت دو و میدانی استان قم برگزاری رقابت‌های دو و میدانی آموزشگاه‌های استان این امکان را به هیئت دو و میدانی قم و آموزش و پرورش و مربیان فعال و پرتلاش دو و میدانی داد که به راحتی از بین نخبگان این رقابت‌ها، بهترین‌ها را برای حضور در عرصه قهرمانی شناسایی کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول