اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هئیت دو و میدانی خرمشهر خبر داد

قهرمانی 3 جوان خرمشهری در مسابقات دو و میدانی خوزستان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزشی دو و میدانی خرمشهر گفت: جوانان خرمشهری موفق به کسب سه مقام قهرمانی در سه ماده ورزشی دو و میدانی جوانان استان خوزستان شدند.

قهرمانی 3 جوان خرمشهری در مسابقات دو و میدانی خوزستان

جابر حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: جوانان خرمشهری با شرکت در مسابقات ورزشی دو و میدانی جوانان استان خوزستان موفق به کسب سه مدال طلا، دو برنز و یک نقره در بین شرکت کنندگان این دوره از مسابقات شدند.

وی افزود: حسین احمدی در پرش سه گام، عادل مجدمی در پرش ارتفاع و محسن مطوری در پرش طول موفق به کسب مدال طلای دومین مرحله از مسابقات لیگ دو و میدانی آزاد استان خوزستان شدند.

دبیر هئیت دو و میدانی خرمشهر ادامه داد: امیر هزامی در پرش ارتفاع و آرش یوسفی در پرش طول موفق به کسب مدال برنز مسابقات شده و خود را برای مسابقه‌های آینده آماده می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر شرکت کننده جوان خرمشهری در دومین مرحله از مسابقات لیگ دو و میدانی استان خوزستان گفت: مسعود پورابراهیمی دیگر جوان خرمشهری نیز در ماده 400 با مانع موفق به کسب مدال برنز شد.

حسین‌پور با اشاره به کیفیت این دوره از مسابقات بیان داشت: مرحله دوم مسابقات لیگ دو و میدانی آزاد استان خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و شرکت کنندگان دسترسی کافی به امکانات مورد نیاز برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و کسب قهرمانی را داشتند.

وی در پایان گفت: نوجوانان خرمشهری از آموزشگاه‌های مختلف منطقه خود را برای مسابقات آبان ماه المپیاد ورزشی استان خوزستان در اهواز آماده می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول