اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه جیرفت:

دشمنان 900 شبکه ماهواره‌ای برای تخریب بنیان خانواده‌ها راه‌اندازی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: حدود 900 شبکه ماهواره‌ای در راستای تخریب بنیان خانواده‌ها توسط دشمنان راه‌اندازی شده است.

دشمنان 900 شبکه ماهواره‌ای برای تخریب بنیان خانواده‌ها راه‌اندازی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی سعیدی در جلسه ستاد «صیانت از حریم امور شهروندی» پیرامون حجاب و عفاف در این شهرستان اظهار داشت: حدود 900 شبکه ماهواره‌ای در راستای تخریب بنیان خانواده‌ها توسط دشمنان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: همچنین طبق بررسی‌های به عمل آمده، حدود 4 میلیون سایت اینترنتی با موضوع فساد توسط دنیای غرب طراحی شده است که تنها در ایران و کشورهای جهان سوم قابل دریافت است.

سعیدی تصریح کرد: هدف اصلی جنگ نرم دشمنان در حال حاضر تغییر باورها، ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی و ایرانی است که در این زمینه می‌طلبد، توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به سخن پیامبر (ص) که فرموده است «بهترین زنان شما، زنان عفیف و پاکدامن هستند»، ابراز داشت: شهر جیرفت در مقایسه با شهرهای دیگر در زمینه رعایت اصل حجاب و عفاف نسبتا مطلوب است.

سعیدی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی به ویژه متولیان فرهنگی در جامعه از جمله اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر اساس دستورالعمل خود به مقوله حجاب و عفاف توجه ویژه‌ای داشته باشد، در صورتی که از مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه کسی حضور ندارد.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: باید مقام و منزلت زن اسلامی با الگوبرداری از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در جامعه معرفی شود تا جایگاه واقعی این بانوی بزرگوار را مردم بهتر درک کنند.

سعیدی بیان داشت: باید در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر با هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت نمادهایی از بانوی محجبه و سخنانی پیرامون حجاب و عفاف نمایش داده شود.

وی اذعان داشت: در نتیجه ترویج این مقوله امنیت و آرامش در سطح شهر افزایش پیدا کرده و بنیان خانواده‌ها مستحکم‌تر می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود حدود 20 میلیون نفر قشر دانش‌آموز و دانشجو می‌طلبد، از همان دوران ابتدایی دروسی با عنوان «حجاب و عفاف» تدریس شود تا در آینده نیز برای جامعه مثمرثمر باشد.

وی اذعان داشت: همچنین اجرای برنامه‌هایی مانند معرفی خانواده‌های برتر در زمینه حجاب و عفاف و برگزاری مسابقاتی با این عنوان می‌تواند به گسترش فرهنگ حجاب در جامعه کمک ‌کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول