اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

هدف دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بنیان خانواده‌ است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی خانواده‌ها را هدف قرار داده است، پس خانواده‌ها باید مواظب جوانان خود باشند.

هدف دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بنیان خانواده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد فرج‌الله شاهوردی‌زاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان صدرا بروجرد گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعانه ایستادگی کردند و در این راستا ایثارگری و فداکاری زیادی را از خود نشان دادند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: همه باید راه شهدا را ادامه دهیم، چرا که شهدا مانند چراغی روشن هستند تا ما بتوانیم بهترین راه را پیدا کنیم و آنها را الگو در زنگی خود قرار دهیم.

شاهوردی‌زاده یادآور شد: امنیتی که امروز در این مرز و بوم حاکم است نشات گرفته از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام است که با ایستادگی خود اجازه ندادند ذره‌ای از این خاک اشغال شود.

وی اضافه کرد: دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی خود کیان خانواده‌ها را هدف قرار داده و اگر به درستی با این مسئله برخورد نکنیم، لطمه‌های جبران ناپذیری را متحمل می‌شویم.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: صدها شبکه ماهواره‌ای و سایت از طرف دشمن تغذیه می‌شوند که برای به انحراف کشیدن جوانان این مرز و بوم طراحی شده است و خانواده‌ها باید با درایت و هوشیاری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی در ادامه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و گفت: این اهانت نشانه پستی و خواری آمریکای جنایتکار است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول