اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند:

اهانت به مقدسات نشانه درماندگی استکبار است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: بیداری اسلامی استکبار را به اندازه‌ای درمانده کرده است که برای تحت‌الشعاع قرار دادن این بیداری به حربه‌های شنیعی همچون اهانت به بزرگان اسلام روی آورده‌اند.

اهانت به مقدسات نشانه درماندگی استکبار است

حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با توجه به اهانت اخیر استکبار در زمینه توهین به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: سال‌های سال است که ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم به روش‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی و ‌نظامی به جنگ مسلمانان و اسلام آمده‌‌اند.

وی با بیان اینکه آنها هر بار مفتضحانه‌تر از قبل به لانه خویش بازگشته‌اند، افزود: یک روز به قرآن کریم اهانت می‌کنند و امروز به ساحت منور و نورانی رسول اکرم (ص) جسارت و اهانت می‌کنند و این کار استکبار به دلیل درماندگی سیاست‌پیشگان مستکبر برابر بیداری امت اسلامی است.

جعفری تصریح کرد: این بیداری اسلامی آنان را به اندازه‌ای درمانده و وامانده کرده است که برای تحت‌الشعاع قرار دادن این بیداری به حربه‌های نخ‌نما و شنیعی همچون اهانت به بزرگان دین اسلام روی آورده‌اند و بدانند که اکنون وقت آن است که فرزندان اهریمن عبرت بگیرند و بدانند که اسلام هیچ‌گاه نمی‌گذارد حتی ذره‌ای از شوکت و قداست مکتبش کاسته شود.

وی گفت: این را به خوبی استکبار درک کرده است و تداوم این اهانت‌ها خشم مسلمانان سراسر جهان را به چنان زلزله‌ای تبدیل می‌سازد که این زلزله ویرانگر، کاخ فتنه‌گری مستکبران را از بیخ و بن ویران می‌کند.

جعفری بیان داشت: با اهانت اخیر مدعیان صهیونیستی آمریکایی به مقام والای رسول اکرم (ص) این زلزله بزرگ آغاز شده است و تا سرنگونی کامل اهانت‌گران ادامه دارد.

وی افزود: ما امروز در شرایطی هستیم که دشمنان ما را تحریم کردند و این تحریم به نفع ما است، ما را به سوی جلو هدایت می‌کند و سبب می‌شود که باز هم در همه زمنیه‌ها و عرصه‌ها پیشرفت کنیم.

جعفری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: ایشان امروز اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند، اما عده‌ای قصد دارند جلوتر حرکت کنند و وارد خط قرمز ولایت فقیه می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند بیان داشت: باید به این عده گفت ولی‌فقیه در راس امور قرار دارد، حرف و حرکت ولی‌فقیه در ادامه حرکت و نهضتی است که امام حسین (ع) آغاز کرده است و ما سرباز و پاسدار ولایت هستیم.

جعفری گفت: امروز دشمنان نظام و اسلام از هر حربه و حیله‌ای علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند که مسلمان را محک بزنند، حربه جدید آنها توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بود که خشم همه مسلمان جهان را در برداشت و ما باز این حربه و توهین دشمن را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: گر چه دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند، ما باید مواظب و مراقب حرکت خزنده دشمنان باشیم و مطمئن باشیم دنبال فرصت دیگری است، همان طور که فتنه سال 88 را به وجود آوردند، امروز تلاش می‌کنند تا زمان باقیمانده انتخابات حرکت دیگری را آغاز و ملت ایران را از نظام اسلامی و ولایت فقیه دل‌سرد کنند.

جعفری با تأکید بر اینکه ما باید توطئه استکبار جهانی را به مردم گوشزد کنیم و با بصیرت و آگاهی راه را نشان مردم دهیم، خاطرنشان کرد: امروز اولویت سپاه و بسیج طرح صالحین حوزه و پایگاه‌های مقاومت و همچنین کارکنان پایور سپاه است و می‌طلبد کارکنان در این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: این طرح یکی از طرح‌های بسیار مفید در سپاه و بسیج و بهترین بستر برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن و جنگ نرم است، زیرا دشمن امروز در تهاجم فرهنگی به دنبال این است که جوان و نوجوان ما را از راهی که در پیش دارند، منحرف کنند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول