اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور:

سال 90 سال طلایی تجهیزات هلال احمر در سراسر کشور بود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: سال 90 سالی طلایی در زمینه خرید تجهیزات برای هلال احمر کل کشور بود.

سال 90 سال طلایی تجهیزات هلال احمر در سراسر کشور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امیرحسین آزادی وفا صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک به مناسبت آزادی امدادگران هلال احمر از اسارت در کشور لیبی اظهار داشت: امدادگری کاری سخت و دشوار است و امدادگران همواره در معرض خطر به سر می‌برند اما کار آنها کاری الهی است.

وی افزود: یکی از آزادانه‌ترین مراکزی که در جمهوری اسلامی داریم، جمعیت هلال احمر است و همه افراد با انتخاب و میل قلبی خود به این جمعیت می‌پیوندند.

آزادی وفا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در شرایط تحریم اقتصادی قرار داریم، وارد کردن چهار بالگرد منطبق با علوم روز جهانی کار کوچکی نیست.

وی بیان داشت: سال گذشته تمام قراردادهای جمعیت هلال احمر بسته شد و از لحاظ تجهیزات و سخت افزار باید سال 90 را سال طلایی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور دانست.

آزادی وفا عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های هلال احمر، آیین‌نامه استخدامی است که هم‌اکنون در حال تدوین است و تلاش می‌کنیم حداکثر تا پایان آبان‌ماه یا اوایل آذرماه امسال بتوانیم حق و حقوق افراد را با توجه به سختی کار آنها پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی جمعیت تا اواخر مهرماه و اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شود و حدود 250 نفر در مرحله اول از طریق این آزمون برای امور اداری و ستادی جذب خواهند شد و 300 نفر نیز در مرحله دوم جذب می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: هلال احمر یکی از ارگان‌های خدوم در نظام اسلامی است و کار آنها اجر و ثوابی بزرگ نزد خداوند متعال دارد.

حجت‌الاسلام اخوان سیگاری عنوان کرد: هنگامی که مدیری تغییر می‌کند، باید مدیری توانمندتر جایگزین او شود تا زحمات و تلاش‌های که در مجموعه کشیده شده، هدر نرود.

رئیس تودیع شده جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به بخشی از عملکرد خود در طول مدت تصدی پست ریاست جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در حوزه حقوقی و املاک، 22 پرونده قضایی پیگیری شد و دو ملک از املاک هلال احمر به این مجموعه بازگردانده شد.

کاظم مشرف از جمله این املاک را کوره‌ای در طبس و داروخانه جنب زایشگاه بهمن معرفی کرد.

وی همچنین از در دست اجرا بودن 22 پروژه عمرانی در حوزه هلال احمر در استان یزد با اعتباری بالغ بر 4میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر 66 زن و 126 مرد عضو رسمی جمعیت هلال احمر استان یزد هستند.

در این مراسم از تلاش‌های کاظم مشرف تقدیر و حمید پارساییان به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول