اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان-133

خجسته: جشنواره تئاتر کودک موجب توسعه همدان می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان موجب توسعه و شادابی استان همدان می‌شود.

خجسته: جشنواره تئاتر کودک موجب توسعه همدان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، امیر خجسته اظهار داشت: در جریان برگزاری این جشنواره می‌توان سرمایه‌های ملی را در حوزه بین‌المللی نیز معرفی کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، افزود: از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که نشاط و توسعه برای استان به همراه داشته باشد و همدان را به عنوان قطب گردشگری قدرتمند معرفی کند در مجمع نمایندگان حمایت می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان بیان کرد: در جشنواره‌های قبلی نظیر فیلم کودک و تئاتر کودک و نوجوان امکانات و تجهیزات مناسبی وارد استان شد و سالن‌های سینمایی و تئاتر همدان را متحول کرد بنابراین می‌توان گفت برگزاری اینگونه جشنواره‌ها توسعه و نشاط استان را به همراه دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به وحدت و همدلی مجمع نمایندگان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و مسئولان اجرایی این استان باید جشنواره بین‌المللی فیلم کودک نیز به همدان بازگردانده شود.

خجسته همچنین از آرامگاه‌های‌ بوعلی سینا و باباطاهر به عنوان آثار تاریخی و فرهنگی شاخص همدان یاد کرد و گفت: معرفی آثار تاریخی و باستانی شناسایی و ثبت شده این استان به هنرمندان داخلی و خارجی، از مهمترین راهکارها برای تقویت صنعت گردشگری همدان در قالب برگزاری اینگونه جشنواره‌ها است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهرماه امسال در استان همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول