اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد

شناسایی استعدادهای ورزشی در سند تحول بنیادین

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نکته‌ای که در سند تحول بنیادین جلوه کرده، اهمیت ورزش و قهرمان پروری است که برای تأمین آینده ورزش کشور با ایجاد رشته‌های پایه‌ای در مدارس ابتدایی استعدادها شناسایی می‌شود.

شناسایی استعدادهای ورزشی در سند تحول بنیادین

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ابراهیم شیخ‌بهایی ظهر امروز در جمع فرهنگیان و مردم قلعه‌گنج گفت اظهار داشت: جنوب کرمان که در ابتدای انقلاب کهنوج نامیده می‌شد وهم‌اکنون به پنج شهرستان بزرگ تقسیم شده است، سند زنده انقلاب محسوب می‌شود و برای نشان دادن اوج خدمات‌رسانی این انقلاب باید جنوب کرمان را نام برد.

وی افزود: در دولت نهم مجموع خدماتی که در بخش عمرانی صورت گرفته است و صرف اعتبار شده است بیش از 3.5 برابر خدماتی است که از اول انقلاب تا ابتدای دولت نهم شده بود.

شیخ‌بهایی بیان داشت: ممکن است در ظاهر محرومیت وجود داشته باشد اما در عمق این منطقه ثروت عظیمی که همانا استعدادهای ناب دانش‌آموزی و فرهنگیان است، نهفته که اگر امکانات و زیرساخت‌ها فراهم شود، زمینه شکوفایی این استعدادها نیز آماده می‌شود.

وی تصریح کرد: باید قلعه‌گنجی وجود داشته باشد که نظام در عرصه امتحان سربلند بیرون بیاید، جایی که با کمترین امکانات بهترین برداشت را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: محصولات سازمان ما باید محصولات کیفی و پاسخگوی نیازهای جامعه و حکومت باشند.

شیخ‌بهایی تصریح کرد: سند تحول بنیادین شاید یک دفترچه باشد که با همکاری و همیاری تمام ادارات و مسئولان این سند عملیاتی شد اما راهی را که آغاز کردیم راهی سخت و دشوار است و اجرای این سند مستلزم اراده قوی است که ما می‌توانیم و می‌شود.

وی افزود: دشمن تمام امکانات خود را تجمیع و از آن استفاده کرده است و دیگر هیچ برگ برنده‌ای ندارند که بخواهند فشارها را بیشتر کنند و این مقاومت ما به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه است و دشمن می‌داند که توان مقابله با کشور را ندارد.

شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: باید در تمام لحظات آماده باشیم و تفکر بسیجی همیشه همراه ما باشد تا بتوانیم بحران‌ها را پشت سر بگذاریم و به پیروزی و موفقیت نایل آییم.

وی بیان داشت: امروز دشمنان با نیت شوم خود با اهانت به ساحت پیامبر خدا قصد ضربه زدن به این دین مبین و مرکزیت آن یعنی ایران را داشتند که با خروش مردم ضربات مهلکی خوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاسیس دانشگاه فرهنگیان یکی از اقدامات بسیار عالی سند تحول آموزش و پرورش بوده است که غفلت در زمان‌های گذشته در تربیت نیروی ویژه معلمی و دبیری راه رشد و شکوفایی را کند کرده بود و امسال با پذیرش دانشجو، وزارت آموزش و پروش خود نیروی معلم خود را تربیت می‌کند.

شیخ‌بهایی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس از دیگر اهداف این سند بوده است و قرار بر این است ما آموزش قران را از حاشیه به متن بیاوریم و حرکت خوبی در این زمینه آغاز شده که امید است با همت و پشتکار ادامه یابد.

وی اظهار داشت: نکته‌ای که در این سند رشد و جلوه کرده است، اهمیت ورزش و قهرمان پروری بوده است که در این سند برای تأمین آینده ورزش کشور با ایجاد رشته‌های پایه‌ای و زیربنایی در مدارس ابتدایی استعدادها شناسایی و شکوفا می‌شود.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: آموزش و پرورش به طور مستقیم با پرورش نیروی انسانی کارآمد و توان در ارتباط است و این خروجی سبب رشد و تعالی در سایر ادارات و نهادها می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول