اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت

عزیمت کاروان پیاده 600 نفره مانه و سملقان برای استقبال از رهبری

خبرگزاری فارس: کاروانی متشکل از 600 نفر از قشرهای مختلف مردم شهرستان مانه و سملقان دقایقی پیش با پای پیاده به منظور حضور در مراسم استقبال از رهبری عازم بجنورد شدند.

عزیمت کاروان پیاده 600 نفره مانه و سملقان برای استقبال از رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان، این کاروان که در آن قشرهای مختلف اعم از بسیجیان، جوانان، طلاب، اهل سنت،‌ حضور داشته با پای پیاده مسیر 45 کیلومتری آشخانه تا بجنورد را خواهند پیمود.

فرماندار مانه و سملقان در حاشیه بدرقه کاروان پیاده این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیش‌بینی کرد تا شمار افراد این کاروان پیاده در طول مسیر با افزوده‌شدن امت ولایت‌مدار به هزار و 500 نفر برسد.

سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به شور و شعف مردم این شهرستان به خاطر سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور هزاران نفر از مردم این شهرستان به صورت انفرادی، 30 دستگاه اتوبوس و 30 دستگاه مینی‌بوس نیز صبح فردا زائران را از این شهرستان به بجنورد انتقال می‌دهند.

آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان در غرب بجنورد قرار دارد. زمان استقبال از رهبر معظم انقلاب در بجنورد فردا ساعت هشت صبح اعلام شده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول