اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی

مسابقات نویسندگی ویژه سفر رهبری به خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی از برگزاری گسترده مسابقات نویسندگی ویژه‌ی سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به این استان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

مسابقات نویسندگی ویژه سفر رهبری به خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، مهدی جنتی اظهار کرد: به مناسبت سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان خراسان‌شمالی و در راستای ارتقاء مطالعه مفید و ترویج کتاب‌خوانی، این اداره کل اقدام به برگزاری سه مسابقه مکتوب نویسندگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه سه مسابقه مکتوب نویسندگی ویژه عموم مخاطبان و موضوع سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به خراسان‌شمالی برگزار شده است، افزود: برگزاری این مسابقات مکتوب از 15 مهر جاری آغاز شده و مهلت ارسال فرم مسابقات مکتوب تا تاریخ 15 آبان است.

جنتی همچنین یادآور شد: ولایت به روایت یک خط  ( احساس من در لحظه دیدار حضرت آقا . . . )، نامه‌ای به رهبر ( دوست داشتم به آقا بگویم . . .) و مسابقه خاطره نویسی  ( بهترین خاطره من از سفر آقا . . . ) از عناوین موضوعات این مسابقه است.

به گزارش فارس، مسابقات نویسندگی ویژه‌ی سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان خراسان‌شمالی به کتابخانه‌های عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده است، لذا امکان دریافت فرم‌های مسابقه مکتوب از کتابخانه‌های عمومی و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و در صورت نیاز به تعداد بیشتر، تکثیر و در اختیار سایر مراکز فرهنگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول