اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان:

امر به معروف باید از محیط خانواده آغاز شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید از محیط خانواده آغاز شود.

امر به معروف باید از محیط خانواده آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر در غرب شهرستان بندرعباس، سید شکرالله زندوی صبح امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور فرماندار و امام جمعه خمیر برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مباحثی بوده که همه فرایض الهی وابسته به آن است و در عین حال دوام همه واجبات بستگی به این فریضه الهی دارد و وجودش در میان شیعه و اهل سنت واضح و روشن بوده و در نظام جمهوری اسلامی نیز به عنوان یکی از اصول قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان اضافه کرد: اگر این دو فریضه در جامعه به نحو احسن اجرا شود و هر کس به وظیفه شرعی خود واقف باشد سلامت جامعه تضمین می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید از محیط خانواده آغاز شده و سپس در جامعه نهادینه شود زیرا اساس و منشأ مشکلاتی که در جامعه وجود دارد همین بی‌تفاوتی‌ها است.

وی افزود: در اسلام همه انسان‌ها در برابر هم مسئول هستند و در فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تنها باید از تذکر لسانی فراتر نرویم تا مردم نیز احساس مسئولیت و مشارکت بیشتری داشته باشند.

فرماندار بندرخمیر نیز اظهار داشت: در شهرستان خمیر همکاری و تعامل خوبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و این امر باعث شده است تا در راستای عملیاتی کردن این دو فریضه پیشتاز باشیم.

حسین امیرتیموری ادامه داد: در شهرستان بندرخمیر از جامعه هدف نظر‌سنجی شده و به نتایج مطلوبی نیز رسیده‌ایم و امید است با برنامه‌ریزی مناسب که حاصل نتایج همین نشست‌ها خواهد بود با همفکری و تعامل به اهداف مورد نظر در ارشاد جامعه برسیم.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول