اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای امر به معروف همدان:

نیروی انتظامی، مظهر مردمداری و مردم‌یاری است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان گفت: نیروی انتظامی مظهر مردمداری و مردم‌یاری است چرا که از متن مردم برخاسته و برای مردم خدمت می‌کند.

نیروی انتظامی، مظهر مردمداری و مردم‌یاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد بیات ظهر امروز در دومین همایش استانی حجاب و عفاف در همدان اظهار داشت: فعالیت نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور امری نمونه و بارز است که توانسته در ابعاد گوناگون در تمام نقاط کشور خدمات خوبی را ارائه کند.

وی با اشاره به خدمات صادقانه نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی با به خطر انداختن حیات خود خدمات صادقانه‌ای را به مردم ارائه می‌کند و بر خلاف آن چه که در دنیا می‌گذرد نیروی انتظامی در کشور ما مظهر مردمداری و مردم‌یاری است چرا که از متن مردم برخاسته و برای مردم است.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان بیان داشت: این نیروی فعال در جامعه حافظ امنیت اجتماعی و اخلاقی مردمی است که ریشه در تاریخ دارد و در این امر دانش‌آموختگان نیروی انتظامی وابسته به ذات حق در مسیر تحقق آرمان‌های پیامبر اعظم(ص) و ایجاد صلح و آرامش در عالم هستند که نماد مهرورزی و مورد حمایت مردم هستند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ سایبری، هشدار‌های پلیس و ده‌ها مأموریت ذاتی و رسالت اعتقادی آیینه تمام‌نمای وظایف نیروی انتظامی است و مردم پس از سه دهه بر خدمات پلیس مباهات می‌کنند چرا که در زمان هشت سال دفاع مقدس مردم به کمک نیروی انتظامی شتافتند و با تقدیم صد‌ها شهید جاویدالاثر نام خود را در تاریخ ثبت کردند.

بیات ادامه داد: گرچه در این عرصه مردم نیز شاهد جانفشانی نیروی انتظامی با سوداگران مرگ هستند که این برگ زرین نیروی انتظامی در تاریخ کشور ما است.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان اذعان کرد: بصیرت‌افزایی، همگرایی، نظم و انضباط، دوری از هر گونه گرایش سیاسی، حفظ استقلال فکری که همان شرط اول استقلال بوده در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد تا شایستگی خود را در فرمانبرداری از ولی امر خود نشان دهد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز در ادامه این همایش اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی مرتبی صورت بگیرد تا آموزش‌هایی صورت بگیرد چرا که هر چقدر کار در این خصوص انجام بگیرد به نفع خودمان است.

سید مهدی باقری تصریح کرد: در تمام مسائل باید برنامه‌ریزی کنیم چرا که اگر داعیه اسلام ناب را داریم باید خودسازی کرده و این موضوع را از خودمان شروع کنیم.

وی ضمن تأکید بر لزوم ولایت‌پذیری در پایان سخنانش گفت: در راستای بالا بردن ولایت‌پذیری و تبعیت از رهبری باید گام‌های ارزشمندی را برداریم چرا که مسائل حجاب و عفاف در جامعه ضعیف عنوان می‌شود و روش‌های زندگی نسبت به گذشته تغییر کرده و باید با اطلاعات روز با مسائل برخورد کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول