اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر دانشگاه وست اندیلین انگلیس:

بیش از 14 درصد از افراد به بیماری اضطراب مبتلا هستند

خبرگزاری فارس: پژوهشگر دانشگاه وست اندیلین انگلیس گفت: بین 14 تا 16 درصد افرادی که به اضطراب دچار هستند به بیماری اضطراب مبتلا شده‌اند و از علائم این بیماری رنج می‌برند.

بیش از 14 درصد از افراد به بیماری اضطراب مبتلا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مارک پلسکوتا امروز در دومین روز از کنگره بین‌المللی اضطراب اظهار کرد: تجربه‌های خوبی از درمان و پیشگیری از اضطراب موجود است و این کنگره مکان خوبی برای ارائه این مطالب و اشتراک‌گذاری آنها است.

وی ادامه داد: آنچه از شواهد می‌توان برداشت کرد این است بین 14 تا 16 درصد افرادی که به اضطراب دچار هستند به بیماری اضطراب مبتلا شده‌اند و از علائم این بیماری رنج می‌برند.

پژوهشگر دانشگاه وست اندیلین انگلیس ادامه داد: در بیماری اضطراب اغلب درمان در کوتاه مدت تاثیری ندارد و مدت زمان طولانی‌تری برای درمان افراد لازم است تا فرد را از علائم موجود دور کند.

مارک پلسکوتا بیان کرد: مراحل درمان از طریق پزشکان بالینی و همچنین استفاده از دارو انجام می‌گیرد و آمار خوبی از درمان آنها پس از چند دوره درمان به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت اضطراب در فرد کمک می‌کند تا کیفیت درمان بالا رود و در مدت زمان کمتری درمان صورت گیرد.

پژوهشگر دانشگاه وست اندیلین انگلیس در ارتباط با خواب این بیماران عنوان کرد: اغلب بیمارانی که به اضطراب دچار می‌شوند در خواب دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند خواب کامل و مداومی را در شب داشته باشند.

مارک پلسکوتا تصریح کرد: تحقیقاتی را با حضور اساتید و پژوهشگران دیگر کشورها آغاز شده که امیدواریم تا 20 درصد تاثیرگذاری در درمان را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: در مرکزی که در انگلستان برای درمان اضطراب در انگلستان وجود دارد افراد را در 4 جلسه تحت درمان قرار می‌دهند و در طول درمان فرد را با علائم و نشانه‌های اضطراب و راه‌های مقابله با افکار مزاحم و کنترل عصبانیت را آموزش می‌دهند.

پژوهشگر دانشگاه وست اندیلین انگلیس افزود: تنها کسی که می‌تواند به یک فرد مبتلا به بیماری اضطراب کمک کند خود فرد است که باید راهکارهای مبارزه با این اختلال را بیاموزد و در طول روز از آنها استفاده کند.

مارک پلسکوتا خاطرنشان کرد: فرد باید ایمنی بدن خود را در طول درمان بالا برد و از بروز علائم اضطراب هراسی نداشته باشد تا بتواند در مقابل این بیماری مبارزه کند.

وی تصریح کرد: در بررسی که بر روی افراد با میانگین سنی 60 سال در طی 5 شبانه‌روز انجام شد و با دستگاه تمام اختلالات ذهنی فرد تحت کنترل بود، نتایج بهبود نسبی افراد را در کسانی که کیفیت خواب در آنها مطلوب بوده مشاهده شده است.

پژوهشگر دانشگاه وست اندیلین انگلیس ادامه داد: در پژوهش‌هایی که کیفیت خواب بیماران را بهبود دادیم سطح درمان بیماران نیز به صورت مطلوبی افزایش یافت.

مارک پلسکوتا بیان کرد: اشتراک‌گذاری تحقیقاتی که بر روی بیماران مبتلا به اضطراب انجام شده می‌توان درمانی مطلوب‌تر را به جهانیان عرضه کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول