اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد

استقبال گسترده از رهبری خاری در چشم بدخواهان نظام

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه استقبال گسترده از رهبری خاری در چشم بدخواهان نظام است گفت: حضور مردم ولایت مدار استان با نمایش اتحاد و انسجام خود در استقبال از رهبر انقلاب، همچون خاری در چشم بدخواهان نظام اسلامی خواهند بود.

استقبال گسترده از رهبری خاری در چشم بدخواهان نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: حضور مردم در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب یک تکلیف است.

وی با بر شمردن ثمرات سفر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی گفت: حضور رهبر انقلاب در خراسان‌شمالی مشحون از برکات است.

آیت‌الله مهمان‌نواز حضور رهبر معظم انقلاب در استان را فرصتی معنوی برای مردم استان خواند و افزود: مردم با بهره‌گیری از رهنمودها و منویات رهبری امیدوارتر می‌شوند.

به گزارش فارس، نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان نظام تصریح کرد: آنان تلاش می‌کنند تا اصل نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند لیکن مردم ولایت‌مدار همواره با حضور در عرصه‌های مختلف مثل استقبال از رهبری این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور رهبر معظم انقلاب در خراسان‌شمالی در عین حال از عدم حضور و همراهی در این سفر معنوی به دلیل کسالت جسمانی پوزش طلبید.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول