اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل خبر داد

کشف 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بابل

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: در شش ماه نخست سال جاری 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بابل کشف شد.

کشف 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار داشت: اقداماتی که توسط سربازان گمنام در بابل انجام گرفت بسیار بی‌بدیل بود به طوری که در شش ماه نخست سال جاری موفق به شناسایی 130 قبضه سلاح از عاملان قاچاق سلاح شکاری غیرمجاز شدند که قبل از توزیع شناسایی و همه عاملان دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کشف 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر به کمک نیروی انتظامی و سپاه  از دیگر افتخارات سربازان گمنام بود.

این مسئول یادآور شد: سربازان گمنام در دوره انتخابات نیز در برخورد با اصحاب فتنه بسیار خوب عمل کرده و توانستیم انتخابات بی‌نظیری داشته باشیم.

مهدوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم همانند ایثارگران عرصه جنگ سخت در این عرصه نیز رزمندگان موفقی باشیم.

فرماندار بابل اضافه کرد: فیلم هتک حرمت به پیامبر(ص) نه تنها بسیار سخیف بوده و این حرکت را محکوم می‌کنیم بلکه آنها خصلت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان داشت: دشمن ناخواسته سبب تشدید بیداری اسلامی در منطقه شده و کشورهایی که هنوز در خواب غفلت به سر می‌بردند را با هزینه شخصی خود بیدار کرده است.

این مسئول تصریح کرد: باید هوشیارتر از هر مقطع دیگر با تدابیر درست مشکلات را مهار کرد ما توانستیم همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و این بار نیز موفق خواهیم شد.

فرماندار بابل گفت: مدیران باید شرایط حضور آسان‌تر جانبازان را فراهم کنند و فضای کار را به گونه‌ای ایجاد کنند تا جانبازان از ما گله نداشته باشند.

وی اذعان داشت: در هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی بابل، آموزش و پرورش، صندوق مهر رضا(ع)، دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سازمان اتوبوسرانی، بیمه خدمات درمانی، سازمان تبلیغات، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، آب و فاضلاب روستائی، هلال احمر، منابع طبیعی، شهرداری و سپاه بابل به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول