اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم خبر داد

تدوین سند چشم‌اندازی حرکت‌های جهادی با محوریت قرآن

خبرگزاری فارس: مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم از تدوین سند چشم‌انداز حرکت‌های جهادی این گروه بر اساس معارف قرآنی خبر داد.

تدوین سند چشم‌اندازی حرکت‌های جهادی با محوریت قرآن

امین زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی دانشگاه پیام نور در بخش مرکزی و بخش سلفچگان قم اظهار کرد: گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم برای فعالیت‌های خود در این بخش‌ها سند چشم‌انداز تدوین کرده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های مقطعی در حرکت‌های جهادی نمی‌تواند اهداف این حرکت‌ها را محقق کند از این رو برای ساماندهی این فعالیت‌ها و پرهیز از موازی‌کاری، دانشجویان دانشگاه پیام نور قم با محوریت قرآن سند چشم‌اندازی برای فعالیت‌های خود در مناطق کم‌بهره استان قم تدوین کرده‌اند.

مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم عنوان داشت: بر اساس این سند چشم‌انداز هر گروه جهادی به این مناطق وارد شود از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو اطلاع خواهد یافت.

وی با اشاره به استفاده از گزاره‌های قرآنی برای تدوین این سند اظهار داشت: در این زمینه از نظرات کارشناسان قرآنی و نخبگان جهادی استفاده شده است.

زارع ادامه داد: در آخرین اردویی که گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم در شهریور ماه امسال برگزار کرد اهداف این سند توسط دانشجویان این دانشگاه پیگیری شد.

وی گفت: این اردوها در بخش مرکزی و بخش سلفچگان قم در روستاهای قاضی‌آباد و جنداب برگزار شد و با تلاش دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو یک مسجد در شهر سلفچگان بازسازی شد.

مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم اضافه کرد: در این اردو 55 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور قم شرکت داشتند.

وی با اشاره به حضور 15 روزه گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم در این مناطق افزود: محور فعالیت‌ها در این اردو مسائل فرهنگی بود.

زارع گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و و غربال‌گری بهداشتی اهالی روستاها از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی دانشگاه پیام نور قم در این اردو بوده است.

وی با اشاره به حضور مبلغ در اردوی جهادی دانشگاه پیام نور قم اظهار کرد: طلاب با برگزاری جلسات آموزش قرآن، نماز و احکام در راستای تحقق اهداف فرهنگی این حرکت‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول